Gå til innhold

Konstante mensmurringer. 7+3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i går hatt konstante mensmurringer. Har hatt det tidligere i svangerskapet også, men det har vært mer forbigående. Ikke like vondt som når jeg har mensen, men nok til at det kjennes.

Noen som har opplevd det samme? Og gikk det bra? 

Anonymkode: 708f6...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en hel haug som har opplevd det. Og tipper noen hadde SA og andre ikke. Det er sikkert en hel haug som hadde murringer ei anna uke, eller uka etter der. Tipper en hel flokk spontanaborterte og andre ikke.

Altså poenget er du kan spør, lese, studere og grave deg blå. Er jo kun en lege/ jordmor som kan se på innsiden om alt er ok.

Samtidig er jeg litt lei av at kvinner skal sitte slik og bekymre seg i hjel over noe så naturlig som en graviditet. Altså jorden er overbefolket, så vi trenger ikke tenke at graviditet er et slags umulig mirakel å oppnå.

Jeg synes det har blitt et merkelig fokus i dette landet. Folk er blitt livredde for alt. Altså på 70-80 tallet vokste de fleste opp i nabolag med familier rundt seg med minst tre unger. Noen hadde fire, andre fem!! Det krydde av unger.

Det har alltid krydd av unger. Det er et mirakel for deg kanskje å føde din unge, men for alle andre, lærere, barnehageansatte, leger, ja alle andre, er de bare unger. Forskning viser jo at 95% synes andres unger er plagsomme 

Er så lei dette hysteriet. Unger som et slags jævla mirakel.

Er gravid selv. Tenker ikke på noe annet enn å spise og leve sunt. Så får denne ungen leve eller så får jeg SA, og da var det jo ifølge alle sider ikke et levedyktig foster, og dermed egentlig ikke noe tap??? 

Så prøv igjen da.

Går det ikke?

Adopter??

Fosterhjem?

Lev for deg selv? Få en hund, mye mindre komplisert.

Barn er oppskrytt.

Anonymkode: 40eb7...41c

Skrevet

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en hel haug som har opplevd det. Og tipper noen hadde SA og andre ikke. Det er sikkert en hel haug som hadde murringer ei anna uke, eller uka etter der. Tipper en hel flokk spontanaborterte og andre ikke.

Altså poenget er du kan spør, lese, studere og grave deg blå. Er jo kun en lege/ jordmor som kan se på innsiden om alt er ok.

Samtidig er jeg litt lei av at kvinner skal sitte slik og bekymre seg i hjel over noe så naturlig som en graviditet. Altså jorden er overbefolket, så vi trenger ikke tenke at graviditet er et slags umulig mirakel å oppnå.

Jeg synes det har blitt et merkelig fokus i dette landet. Folk er blitt livredde for alt. Altså på 70-80 tallet vokste de fleste opp i nabolag med familier rundt seg med minst tre unger. Noen hadde fire, andre fem!! Det krydde av unger.

Det har alltid krydd av unger. Det er et mirakel for deg kanskje å føde din unge, men for alle andre, lærere, barnehageansatte, leger, ja alle andre, er de bare unger. Forskning viser jo at 95% synes andres unger er plagsomme 

Er gravid selv. Tenker ikke på noe annet enn å spise og leve sunt. Så får denne ungen leve eller så får jeg SA, og da var det jo ifølge alle sider ikke et levedyktig foster, og dermed egentlig ikke noe tap??? 

Så prøv igjen da.

Går det ikke?

Adopter??

Fosterhjem?

Barn er oppskrytt.

Hadde satt pris på om du startet din egen tråd for å spre budskapet ditt.

Anonymkode: 708f6...7c5

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så prøv igjen da.

Går det ikke?

Adopter??

Fosterhjem?

Barn er oppskrytt.

Den holdningen og du er gravid...? Sykt. 

Til ts:

Jeg hadde så sykt vondt hver ettermiddag fra omtrent den tiden. Så vondt at jeg gråt. Leste på nettet at det var normalt så lenge det ikke kom blod. Jeg ble likevel bekymret. Det gikk fint da.. Men er du bekymret ville jeg kontaktet legen. Ikke at så mye kan bli gjort, men han eller hun kan ihvertfall sjekke at alt er bra😊❤️ 

Nå er jeg gravid igjen, og har ikke hatt noen smerter, ble selvsagt bekymret for det og.. Tror d går bra. 😊

Anonymkode: 29dbd...787

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...