AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hvordan ville dere reagert på følgende? Mine 2 barn på 10 og 14 år er hos oss på helgesamvær. Begge er ganske rolige, er gode venner og oppfører seg høflig og pent mot samboer. Samboeren stenger helt av. Deltar ikke i samtaler eller aktiviteter hele dagen (lørdag). Begge barn spør meg hva som er galt m samboeren. Jeg aner ikke hva jeg skal svare, for jeg forstår d virkelig ikke. Han drar ut og blir borte i flere timer uten å gi beskjed om når han kommer tilbake. På et tidspunkt sender jeg en SMS t han og sier at jeg forstår hvis han synes d er vanskelig m besøk, og at han bare må si ifra hvis jeg kan gjøre noe for å lette stemningen. Han svarer ikke og kommenterer d heller ikke senere. På kvelden da vi legger oss blir jeg sur og sier akkurat hva jeg mener. Han forstår da ingenting og mener dagen har vært hyggelig. Wtf?? Dette er da en helt vanvittig oppførsel eller? Anonymkode: 69af3...be8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Mye informasjon som mangler for å gi gode svar. Feks. er dette første gangen barna er på samvær? Eller er han slik hver gang? Hva vil det si å strenge helt av? Svarer han ikke barna når de snakker til han? Uansett, du og samboer må jo snakke skikkelig sammen. På et tidspunkt du ikke har bygd opp irritasjon, men greier å forholde deg rolig og undrende når du snakker med han. Anonymkode: 281fb...5c1 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Eh, ja. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 3de42...296 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Ts her med litt ekstra info: Han er generelt en litt taus mann, men dette var veldig mye mer. barna er her ofte, og de har flere ganger reagert på han. men igjen- denne gangen var d ekstremt. som om han rett og slett bare var potte sur hele dagen. han svarte kort hvis noen spurte han om noe. Anonymkode: 69af3...be8
RoH Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Han hadde vel egentlig bare lyst på deg ikke ungene. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Altså, jeg er selv en ganske lukket person med tidvis dårlig humør men sånn ville jeg ikke ha oppført meg mot barn eller med barn tilstede. Det skal i det heletatt mye til for at jeg hadde oppført meg sånn mot noen utenforstående. Anonymkode: ecc13...010 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her med litt ekstra info: Han er generelt en litt taus mann, men dette var veldig mye mer. barna er her ofte, og de har flere ganger reagert på han. men igjen- denne gangen var d ekstremt. som om han rett og slett bare var potte sur hele dagen. han svarte kort hvis noen spurte han om noe. Anonymkode: 69af3...be8 Hva er det de reagerer på? Snakker han ikke med dem? Anonymkode: 0f0fe...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det de reagerer på? Snakker han ikke med dem? Anonymkode: 0f0fe...2bb Riktig. han forholder seg bare helt taus. Svarer kort hvis de spør om noe. Trekker seg unna. Virker sur og mutt. sukker høylytt osv... Anonymkode: 69af3...be8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 Dette må jo skade barna!? Selv om de er «store» Merker de jo endringene i han og lurer vel på om d er dem d er noe galt med?? Anonymkode: 69af3...be8
GammelKaktus Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riktig. han forholder seg bare helt taus. Svarer kort hvis de spør om noe. Trekker seg unna. Virker sur og mutt. sukker høylytt osv... Anonymkode: 69af3...be8 Hvorfor i all verden er du samboer med han? Behandler han ikke barna dine med respekt så behandler han ikke deg med respekt. 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 En mann som oppfører Seg slik hadde jeg ikkefortsatt med Anonymkode: 7ea99...e34 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 Du virker jo helt fjern, TS. Ja DU. Lever med en mann som behandler barna dine dårlig. Sender SMS om at du FORSTÅR at det er VANSKELIG og spør om det er noe DU kan gjøre. Våkn opp litt da. Bli voksen. Ta ansvar. Anonymkode: bd6b3...68d 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker jo helt fjern, TS. Ja DU. Lever med en mann som behandler barna dine dårlig. Sender SMS om at du FORSTÅR at det er VANSKELIG og spør om det er noe DU kan gjøre. Våkn opp litt da. Bli voksen. Ta ansvar. Anonymkode: bd6b3...68d Takk! helt seriøst- blir helt blind av å leve sånn... tusen takk for riktig og ærlig observasjon.! ts Anonymkode: 69af3...be8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå