AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Fordi hun ødela helt lykken min ved siste forelskelse. Det var ikke fra riktig land. Jeg var dum nok og ga etter for hva hun følte. Hun som bare bor i sin trygge isolerte boble. Om jeg så finner meg en norsk mann skal hun faen meg ikke få delta i noe der heller, kan ikke bare plutselig bli glad fordi det er slik hun ønsker. Anonymkode: 98c38...b2d 3
Silva Pluvialis Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha norsk mann, de tiltrekker meg ikke på noen måte. Det er nesten så jeg har konvertert, for jeg liker utenlandske menn så mye. Mamma sier «dette er sikkert bare en fase», men det er det ikke. Barna mine skal ha muslimske navn og hele pakka. Om mine foreldre ikke liker det så får de unngå meg, helt enkelt. Det er mitt liv. Anonymkode: 4825d...6f6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha norsk mann, de tiltrekker meg ikke på noen måte. Det er nesten så jeg har konvertert, for jeg liker utenlandske menn så mye. Mamma sier «dette er sikkert bare en fase», men det er det ikke. Barna mine skal ha muslimske navn og hele pakka. Om mine foreldre ikke liker det så får de unngå meg, helt enkelt. Det er mitt liv. Anonymkode: 4825d...6f6 Konvertert? Trenger da ikke det for å være sammen med en utenlandsk mann? Jeg er selv gift med en «utlending», men det er da mange flotte norske menn her i landet. Og det er mange land å finne en mann fra. Konvertering har absolutt ikke noe med å være forelsket å gjøre. Det jeg setter pris på er samme verdier, g familie er en av disse verdiene. Ikke bare vår kjernefamilie, men også våre foreldre etc. Vi hjelper hverandre. Og oppmuntrer hverandre til å prioritere familien vår. Om du har en kjæreste som er så religiøs at det er snakk om å konvertere så forstår jeg at varselbjelleme ringer hos din mamma. Har ei venninne dom studerte i utlandet og ble tatt opp i en slik «glad kristen» frikirke menighet. Det var 15 år uten særlig kontakt med familien. Det livet etter forelskelsen dreier seg om, er å tjene nok penger til å leve av. Følge opp barna, dele på ansvaret. Skape gode relasjoner i familien og på kryss av familiene. Tid sammen med venner og fsmilie. Skape gode opplevelser for barna. Gå på jobb, barnehage/skole. Ettermiddagstid, legge seg. Gode trygge rammer. Anonymkode: 40b8d...61f 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Foreldre har da ikke noe med forhold/samliv/familielivet til voksne barn. Du har ditt eget liv - viktig å kutte navlestrengen. Anonymkode: 4780d...e1d 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 8 timer siden, Uatskillelig skrev: Mine foreldre var også skeptiske til eksen min, og tilslutt viste det seg at han var psykopat. De hadde altså rett. Noen ganger er det lurt å høre på foreldrene sine, selv i voksen alder. Spesielt når det de sier er veldig kjedelig så skal du høre! Hvorfor er det ikke lov å forelske seg? Vil ikke høre på henne og er lei av at hennes meninger alltid er kjedelige. Hvirfor ikke bare finne en man ikke føler noe for? For da straffer ingentibg seg. Men kjedelige foreldre har vel alltid rett. Jeg driter i foreldre. Og du er vel også slik dum kvinne som blendes av forelskelse. Mamma var også. Men så tror dere at dere Blur DE ekspertene etterpå. Anonymkode: 98c38...b2d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 8 timer siden, liljene skrev: Tyrkia? Dette høres kjent ut. Angrer fremdeles. Føler jeg aldri i mitt liv tok et eget valg. Har bare ignorert det , men tankene kommer tilbake. Vil ikke bli som mamma. Uopplyst og kjedelig. føler hun ødela kjærlighetslivet mitt. Anonymkode: 98c38...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Spesielt når det de sier er veldig kjedelig så skal du høre! Hvorfor er det ikke lov å forelske seg? Vil ikke høre på henne og er lei av at hennes meninger alltid er kjedelige. Hvirfor ikke bare finne en man ikke føler noe for? For da straffer ingentibg seg. Men kjedelige foreldre har vel alltid rett. Jeg driter i foreldre. Og du er vel også slik dum kvinne som blendes av forelskelse. Mamma var også. Men så tror dere at dere Blur DE ekspertene etterpå. Anonymkode: 98c38...b2d Dette skjønte jeg ikke så mye av. Anonymkode: 3a650...5c2 2
AndreasBR Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 Hvis du er norsk, finn deg norsk/svensk/dansk mann. Nord-europa går også bra. Er du asiater finner du deg asiatisk mann. Er du afrikaner finner du deg afrikansk mann. Veldig enkelt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 6 minutter siden, AndreasBR skrev: Hvis du er norsk, finn deg norsk/svensk/dansk mann. Nord-europa går også bra. Er du asiater finner du deg asiatisk mann. Er du afrikaner finner du deg afrikansk mann. Veldig enkelt. Nei. Er mange norske som har funnet fra lenger bort Anonymkode: 98c38...b2d
AndreasBR Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Er mange norske som har funnet fra lenger bort Anonymkode: 98c38...b2d Betyr ikke at det er riktig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 8 minutter siden, AndreasBR said: Hvis du er norsk, finn deg norsk/svensk/dansk mann. Nord-europa går også bra. Er du asiater finner du deg asiatisk mann. Er du afrikaner finner du deg afrikansk mann. Veldig enkelt. Tenker du at det gjelder norske menn også? Anonymkode: 3a650...5c2
AndreasBR Skrevet 13. september 2020 #14 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker du at det gjelder norske menn også? Anonymkode: 3a650...5c2 Hadde vært ganske inkonsekvent om jeg ikke mente det ja. Nå er det normalt sett en spesiell gruppe menn som reiser til blant annet Thailand og får seg dame derfra. En smule spesielt synes jeg, men jeg godtar at de gjør det, selv om jeg synes de ikke burde gjøre det. Det er nemlig sånn at selv om man mener noe ikke burde gjøres, må man akseptere at andre gjør det.
liljene Skrevet 13. september 2020 #15 Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Angrer fremdeles. Føler jeg aldri i mitt liv tok et eget valg. Har bare ignorert det , men tankene kommer tilbake. Vil ikke bli som mamma. Uopplyst og kjedelig. føler hun ødela kjærlighetslivet mitt. Anonymkode: 98c38...b2d Du er en voksen kvinne og er ansvarlig for deg selv. Sendte du noen gang penger?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #16 Skrevet 13. september 2020 37 minutter siden, liljene skrev: Du er en voksen kvinne og er ansvarlig for deg selv. Sendte du noen gang penger? Nei. Har ikke med penger å gjøre.. Anonymkode: 98c38...b2d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #17 Skrevet 13. september 2020 Jeg antar at du er voksen og tar egne valg? Da er det på tide å slutte å skylde på mamma og ta ansvar for eget liv. Anonymkode: 2f9f2...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #18 Skrevet 13. september 2020 23 timer siden, Uatskillelig skrev: Mine foreldre var også skeptiske til eksen min, og tilslutt viste det seg at han var psykopat. De hadde altså rett. Noen ganger er det lurt å høre på foreldrene sine, selv i voksen alder. Men så er du vel kvinne. Våres lille hjerne evner ikke å se forbi forelskelse. Sp jeg mener det er til pass for både deg og meg siden vi er så dumme og går etter dem vi føler noe for i stedet for de kjedelige. Anonymkode: 98c38...b2d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #19 Skrevet 13. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at du er voksen og tar egne valg? Da er det på tide å slutte å skylde på mamma og ta ansvar for eget liv. Anonymkode: 2f9f2...f3e Var ikke egoistisk nokk den gangen. Anonymkode: 98c38...b2d
Repus Asserts Skrevet 13. september 2020 #20 Skrevet 13. september 2020 14 timer siden, AndreasBR skrev: Betyr ikke at det er riktig. Riktig for hvem? Hvem bestemmer hva som er riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå