Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å fortelle før jeg ser noen seriøse folk melder seg. Nå mener jeg ikke kristendom, men mer energier ifra noe helt uvanlig. 

Anonymkode: d53b5...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hva kan jeg bidra med?

Anonymkode: 2b08a...560

Skrevet

Er ikke godt å vite hva du vil frem til hvis du ikke forklarer nærmere.

Anonymkode: 132eb...367

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant? Så altfor mange som ler, gjør narr av dette, så åpner meg ikke for slike. Men jeg vet at de ikke har oppdaget noe tidligere. 

Jeg har gjennom hele mitt 31år lange liv merket masse. Da jeg var liten skjedde det mye. Stryk på kinnet, leker gikk på av seg selv, trasking på gulvet mot meg. Dører gikk igjen, åpnet seg. Fikk en sittende "rumpe" rett ved lårene mine mens jeg sov. Osv.. 

Nå i mine eldre år så har jeg merket noe av det samme. Natt til igår satt det seg en person ved mine bein, våknet og stusset over vekten. Min samboers ben var langt borte og ingen annen grunn for at vekten over bena mine skulle være der.

▪Ei uke siden så jeg en tåkesky/damp forsvinne fra gulvet og opp i taket. Jeg begynte umiddelbart å gråte, ca 10 sek senere begynte 2-åringen å gråte. Helt uforklarelig...Samboeren min forstod meg selvom han ikke så dette. Var sikker på at det skjedde noe med foreldrene mine da, heldigvis ikke. 

Hva skjer? Nei, jeg er ikke gal. Absolutt ikke. Har riktig nok mye angstanfall, frykt osv. Men er ikke gal (!) Jobber på sykehjem og får ekstremt hodeverk med ett. Forsvinner da jeg er ferdig på jobb. 

Skrevet

Er du selv åpen for at du kan ta feil angående noe av dette?

Anonymkode: ca05b...24e

Skrevet
39 minutter siden, Meg.no skrev:

Hallusinasjoner

Orker ikke. 

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du selv åpen for at du kan ta feil angående noe av dette?

Anonymkode: ca05b...24e

Ja, men når du selv sitter i sofaen med kjæresten og ser det samme som han? Hvor syk kan man da være begge to, på ei gang? Hva er oddsen? 

Folk som ikke har opplevd dette forbinder det med sykdom. Psykiske lidelser som hallusinasjoner opplever ikke et barn på 5-6år. Ts

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men når du selv sitter i sofaen med kjæresten og ser det samme som han? Hvor syk kan man da være begge to, på ei gang? Hva er oddsen? 

Folk som ikke har opplevd dette forbinder det med sykdom. Psykiske lidelser som hallusinasjoner opplever ikke et barn på 5-6år. Ts

Du skrev at samboeren din ikke så det? Og nå skriver du at han så det likevel?

Anonymkode: 925a4...b62

Skrevet

Og jo, barn kan ha hallusinasjoner. Hva får deg til å tro at de ikke kan det?

Anonymkode: 925a4...b62

• Liker 1
Skrevet

Ingen som har sagt du er syk. Toksiske substanser kan også fremkalle hallusinasjoner (uten at jeg sier at det er tilfelle). 
Uansett er både sykdom og sentralstimulerende substanser mer sannsynlig enn magi...

Skrevet

Hva mener du med mottakelig?

Anonymkode: 8ae2a...b70

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Små barn kan også hallusinere og bli psykotiske.

Endret av Uatskillelig
Skrevet

Jeg har ikke sett noe sånt selv, men tror absolutt at noen kan se ånder og energier i form av en skygge eller noe, eller kjenne noe sånn som du beskriver, ts. Jeg er overbevist om at vi har energier rundt oss til enhver tid, ånder, engler, hjelpere, eller hva man ønsker å kalle disse. Selv har jeg kjent lukter, bl.a lukten av et gammelt menneske, sånn lukt man kjenner på gamlehjem. Jeg hadde tilfeldigvis en klarsynt hjemme hos meg en gang, som helt uoppfordret nevnte at hun følte det var en gammel dame som gikk igjen i leiligheten min. Jeg hadde ikke fortalt noe om denne lukten (som forøvrig kom og gikk, og flyttet seg fra rom til rom). Jeg hadde heller ikke sagt noe om hvem som bodde i denne leiligheten før meg. Men denne klarsynte så altså en eldre dame, og etter litt tid, sa den klarsynte at hun følte denne damen hadde bodd her, og denne eldre damen «fortalte» den klarsynte om ting som var gjort i leiligheten etter jeg hadde flyttet inn, og at hun ikke likte at dette var blitt gjort. Den klarsynte ante heller ikke noe av dette på forhånd. Den klarsynte sendte denne damen «opp i lyset», og siden den gangen har lukten vært helt borte. Dette er bare én av flere lignende ting jeg har opplevd av åndelig karakter. Så jeg er overbevist om at det er mye mellom himmel og jord vi ikke forstår.

Anonymkode: e9504...559

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med mottakelig?

Anonymkode: 8ae2a...b70

Merke ting som er uforklarlig. Noen merker energi fra de døde, andre ikke. Det kalles mottakelig. Desverre alt for få som tror at det finnes noe mer mellom himmel og jord. 

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du ikke nevne noe da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...