AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Går i permisjon neste uke. Er 50% sykmeldt pga. diverse plager og merker allerde at ventetiden begynner å bli lang. Er liksom så innstilt på å føde før termin (mamma fødte 2 og 3 uker før termin, mens søsteren fødte 3 dager før). Tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre meg? Fridagene nå går stort sett i å gå tur med hunden, pusle med husarbeid, strikke og bake til barselstiden. Alle babyklær er vasket og alt er klart.. er begrenset hvor mye pizzasnurrer og kanelboller det er plass til i fryseren også🙈 Andre ting som kan være lurt å gjøre/forberede? Noe du er glad for du gjorde/angrer på at du ikke gjorde? Anonymkode: fe5b2...b01
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Skulle laget enda flere middager som var bare å varme opp. Sett enda mer serie. Sovet akkurat når det passet meg. Ligget i ro på sofa'n med verdens beste samvittighet. Og gått enda mer på café. Drukket kaffe i fred, før den blei kald. Gjorde alt dette, men skulle ikke stressa med å gjøre andre ting også. Bare tatt livet med ro, og være alene litt. Jeg gikk 10 dager over termin. Anonymkode: 8b1aa...2f7 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Slapp av og sov når du klarer! Jeg var så innstilt på og gå over termin. Det er jo det som er vanligst når du er førstegangsfødende. Vel, fødselen startet 2 dager før termin. Siste uken før termin hadde jeg sovet i snitt 5 timer i døgnet (ikke i strekk!). Jeg forsøkte og ikke sove på dagen slik at jeg skulle være trøtt på kvelden men jeg sov så dårlig på natten (halsbrann, bekkenløsning, kvalme osvosv). Jeg var så sliten allerede før fødselen hadde startet. Skjønner ikke hvorfor jeg var så bestemt på og ikke sove på dagen, man har jo ikke akkurat en normal døgnrytme med nyfødt i hus 🤪 Anonymkode: 40dd8...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Med eldste barnet fartet jeg rundt overalt, shoppet, pusset opp barnerom etc de 3 ukene før fødsel. Rakk allikevel å kjede meg skikkelig. Med nummer 2 var det meste i hus, og vi skulle bruke samme rom som babyrom, så da pusset jeg opp ellers i huset og ute. Spredde grus over hele parkeringa, kuttet opp ved, ryddet loftet, lagde vaskerom og sånt. Nummer 3 kom før jeg rakk å gå ut i permisjon, det var sikkert like greit, så slapp jeg å finne på nye prosjekter, Anonymkode: 20927...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå