AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg har nå vært på Tinder en stund og ønsker å gå over til en mer seriøs arena. Jeg er ikke noe kjent med hverken Match eller Møteplassen, men jeg antar at brukerne er noe mer seriøse der siden det koster penger for medlemskap. Men denne antagelsen kan godt være helt feil. Nå vet jeg heller ikke om Møteplassen og Match kun fungerer for folk som bor i de større byene ettersom jeg vil anta at Tinder er mer populært pga. den simple grunn at det er gratis. Jeg bor i en middels stor by i Norge så det er ikke sikkert at dette vil fungere bra her i det hele tatt. Er det noen som kan anbefale det ene over det andre? Anonymkode: 87735...766
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 De samme er på Tinder, Sukker, Matxh osv Anonymkode: 065cb...19c 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Match er dyrt, Møteplassen er veldig dårlig, mye useriøst. jeg ville valgt sukker. Det er de samme folkene stort sett alle steder, så det spiller liten rolle hva du velger sånn sett. Anonymkode: 4bbac...602 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Match er dyrt, Møteplassen er veldig dårlig, mye useriøst. jeg ville valgt sukker. Det er de samme folkene stort sett alle steder, så det spiller liten rolle hva du velger sånn sett. Anonymkode: 4bbac...602 Bare legge til en ting, fordelen med sukker og Match er at man får luket bort en del av de som er veldig ulike deg. Så selv om de samme er på Tinder kan det være lettere å finne en som matcher. Men det blir mye mindre utvalg. Anonymkode: 4bbac...602 1
Gjest TheCatLady Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 (endret) Jeg ville valgt Møteplassen. Match har et system jeg ikke likte. Dyrt og virker som det er høyere terskel for å sende melding der. Veldig mange som liker en, men lite action ellers. Møteplassen er det mye rart. En del spesielle menn der, men samtidig så er det flere interessante og mye mer interesse. Sukker er også greit, men virker litt dødt der. Eneste jeg ikke liker med noen av de 3 er at man også får med personer man ikke er litt interessert i også. Det går ikke an å luke bort de som ikke er innenfor det alderssegmentet man har satt og spesielt veldig mye eldre menn tar det som en invitasjon til å ta kontakt. Akkurat det synes jeg er litt irriterende. Blir litt lei av alle de der "alder er bare et tall" folkene Endret 12. september 2020 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 2 minutter siden, TheCatLady skrev: Jeg ville valgt Møteplassen. Match har et system jeg ikke likte. Dyrt og virker som det er høyere terskel for å sende melding der. Veldig mange som liker en, men lite action ellers. Møteplassen er det mye rart. En del spesielle menn der, men samtidig så er det flere interessante og mye mer interesse. Sukker er også greit, men virker litt dødt der. Eneste jeg ikke liker med noen av de 3 er at man også får med personer man ikke litt er interessert i også. Det går ikke an å luke bort de som ikke er innenfor det alderssegmentet man har satt og spesielt veldig mye eldre menn tar det som en invitasjon til å ta kontakt. Akkurat det synes jeg er litt irriterende. Blir litt lei av alle de der "alder er bare et tall" folkene Hahaha.... Så enig så enig i den. Anonymkode: f5b3e...444 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 Synest Match var veldig dødt. Møteplassen litt bedre, men stort sett rare menn der også. En som kasta seg på sex praten på første setning, 56 år. Ikke helt imponerende. Anonymkode: 753e4...ffb
MakeItHappen Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 Jeg har vært aktiv på både Happn og Tinder, og vært på en del dater. Ble lei, og registrerte meg på match. Det tok 35 minutter så hadde jeg kontakt med en mann som jeg falt helt for. Det har vært oss siden første date. Rakk ikke å teste det ut ordentlig, men fungerte for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 Tinder er det beste valget. Utvalget er så enormt mye høyere der at ingen av de andre sidene har en sjanse til å nå opp. Anonymkode: 91f13...230 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #10 Skrevet 12. september 2020 Sukker. Anonymkode: 14b5d...5ba
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Skrevet 12. september 2020 Match, vi ble gift, fikk barn😍 Anonymkode: dfc11...5ca 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 Jeg får mest respons på Tinder og jeg er dame 50 pluss. Møteplassen er det vanskelig for lite respons. Noe er det da, men er nok flere som er på Tinder. Møteplassen er jeg litt skuffa over, for den skal jo passe for oss godt voksne. Møteplassen er absolutt ikke mer seriøst enn TInder. Det er mange rare menn på Møteplassen som bare vil chatte om sex og oppføre seg dårlig. Men Match og Sukker har jeg bare dårlig erfaring med. Anonymkode: 73665...bb5
remix2020 Skrevet 16. september 2020 #13 Skrevet 16. september 2020 På 12.9.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært på Tinder en stund og ønsker å gå over til en mer seriøs arena. Jeg er ikke noe kjent med hverken Match eller Møteplassen, men jeg antar at brukerne er noe mer seriøse der siden det koster penger for medlemskap. Men denne antagelsen kan godt være helt feil. Nå vet jeg heller ikke om Møteplassen og Match kun fungerer for folk som bor i de større byene ettersom jeg vil anta at Tinder er mer populært pga. den simple grunn at det er gratis. Jeg bor i en middels stor by i Norge så det er ikke sikkert at dette vil fungere bra her i det hele tatt. Er det noen som kan anbefale det ene over det andre? Anonymkode: 87735...766 Samme greia. Jeg synes ingen virker. De er dyre og døde. Mange som kikker. Ingen tar kontakt og ingen svarer om du tar kontakt med dem. De billigste datingsidene er Kristendate og Nettdating, men det er ikke så mye aktivitet der heller. Tinder er det jo mange som bruker, men jeg har inntrykk av at de fleste der kun søker sex. Jeg ble utestengt derfra, beskyldt for å bryte deres retningslinjer. De kom ikke med noen forklaring og vil heller ikke gi noen forklaring. Hadde en helt vanlig tinderprofil uten fokus på sex. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #14 Skrevet 16. september 2020 Det er greit å huske på at datingapper kun er en arena for å møte folk, akkurat som å gå ut på en bar. Om man ikke lykkes med dating generelt så er ikke datingapper til noe mer hjelp. Anonymkode: 4bbac...602
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #15 Skrevet 16. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er greit å huske på at datingapper kun er en arena for å møte folk, akkurat som å gå ut på en bar. Om man ikke lykkes med dating generelt så er ikke datingapper til noe mer hjelp. Anonymkode: 4bbac...602 Da skal man bare gi opp mener du? Anonymkode: d8059...a22 1
remix2020 Skrevet 16. september 2020 #16 Skrevet 16. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal man bare gi opp mener du? Anonymkode: d8059...a22 Kan jo ikke gi opp. Prøv turvenn.no og inviter noen på tur. Kanskje det hjelper? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå