AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg mistet et nært og kjært familemedlem ganske brått for litt siden. Jeg har ikke mistet den seksuelle lysten. Jeg har prøvd 3 ganger etter dødsfallet. Og hver gang jeg får orgasme, så begynner jeg bare å grine. Jeg gråt ikke så mye før. Jeg har heller ikke grått såååå mye etter dødsfallet, men alt føles så tomt og rart. Det er akkurat som om alle følelsene klarer å komme ut når jeg koser med meg selv. Det er så vondt. Jeg vet ikke om det er så bra at jeg onanerer når jeg reagerer slik og er i sorg. Jeg vet ikke om jeg kanskje burde ta en pause fra sånt til sorgen har roet seg. Er det egentlig bra? har noen lignende erfaringer? Anonymkode: 57775...b60
visp Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Skjer meg noen ganger og. Og det er fordi det euforiske gjør at det vonde kjennes ekstra sterkt. Har jeg tenkt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Har hatt kjærlighetssorg i to år no. Samtidig som det ble slutt mellom oss, mistet jeg en nær familiemedlem. På desse to åra når jeg onanerer kjenner jeg på dyp lengsel og kjenner tårene presse frem... Anonymkode: ce3f1...4f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå