Gå til innhold

Er man for gammel til å følge moten når man er 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså gå med de hippeste klærne og sminke seg som ungdommen. 

Hva mener du?

Anonymkode: 3c066...851

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn ca ti år eldre enn deg. Jeg følger litt med på hva som er in, og følger noen trender, men velger bort det som ikke passer min kropp og alder😊 jeg sminker meg som jeg har gjort i alle år, så der følger jeg ikke trenden😊

Anonymkode: e4ccf...242

• Liker 4
Skrevet

Det ser ikke sånn ut. Men Fjellreven-sekk og dongeri-høyvannsbukse med vide ben som er dratt godt opp i skrittet ser bare ikke heldig ut på kvinner i noen alder..

Anonymkode: 96149...b97

• Liker 7
Skrevet

Vet ikke med det.. men jeg er 32, og føler at jeg er for gammel til å følge MED på moten 😅 aner ikke hva som er in og ikke.

Anonymkode: c8f84...1ca

• Liker 3
Skrevet

Gjør akkurat som du vil.

Anonymkode: 3aa09...87c

• Liker 5
Skrevet

Er mote bare for ungdom?

Anonymkode: 1e6eb...6aa

• Liker 6
Skrevet

Det finnes ikke bare én mote i dag. Jeg er snart 40 og vil aldri gå med mye av det som er in blant ungdommer i dag (feks mye magetopper og andre skimpy overdeler). Men jeg følger likevel med og har mye glede av å leke med trender. Følger en del profiler på instagram rundt min egen alder. 

Feks så har jeg lagt bort skinny jeansen for lenge siden, løsere bukser er mye mer kledelig. Ser at mange på min egen alder er fastlåst i den stilen de brukte for 10 år siden. 

Anonymkode: 4c2c5...5ef

• Liker 10
Skrevet

Å føle man må kle seg etter hva som er trendy er en sinnslidelse som stort sett rammer ungdom, men det er jo de som ikke klarer å befri seg fra det uansett alder.

Anonymkode: 2be74...8c6

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 10 år eldre enn deg og jeg følger moten så langt jeg føler er rett for meg. Korte topper, jeans osv er jo greit å følge med på.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feks så har jeg lagt bort skinny jeansen for lenge siden, løsere bukser er mye mer kledelig. Ser at mange på min egen alder er fastlåst i den stilen de brukte for 10 år

Eller så gidder man ikke bruke penger og energi på å skifte ut jeans etter hva som er in hvert kvarter... bomull er i tillegg en miljøversting, så til lengre man bruker en bukse, til bedre er det. Så lenge den ikke blir fillete da...

Jeg har allerede vært gjennom en runde med 501 Levis og nittallsmote(på 90tallet). Har ikke tenkt meg en runde to, er klok av skade. 

Anonymkode: 99755...ada

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å føle man må kle seg etter hva som er trendy er en sinnslidelse som stort sett rammer ungdom, men det er jo de som ikke klarer å befri seg fra det uansett alder.

En sinnslidelse faktisk 🤣👍 herregud så kjedelig det må være å være så negativ..

Skrevet

Hehe. Artig tråd. Jeg er 33. Tror nok jeg følger med på trender til en viss grad, men merker fort når det er noe jeg føler meg ukomfortabel i. Da gjerne noe som jeg kunne brukt for noen år siden. Men hva er okei for en dame på min alder å gå i? Tips til instagramkontoer å følge for inspirasjon? 😊

Anonymkode: 4e118...8e7

Skrevet

Følger på det jeg liker og det som kler meg, slik alle andre gjør.  Kulottebukser f.eks er dritstygt på meg og har derfor ikke kjøpt slike bukser. Gjør at jeg ser 10 cm lavere ut og legger minst 10 kg til kroppen min.    Men går i magetopp til skjørt på sommeren fordi jeg har midje til det. Kler heller ikke disse vide buksene (momjeans) som har små lommer langt opp på ryggen, ingen andre kler det heler for den saks skyld.   Er 47.

Anonymkode: ac680...ffa

• Liker 2
Skrevet

Å slavisk følge moten, er barnslig syns jeg. Å plukke det man liker og kler fra trender, og leke med stilen og stadig fornye seg, både i takt med tiden og ut fra eget forgodtbefinnende, hører til å være levende og i bevegelse. 

• Liker 3
Skrevet

Når jeg ser rundt på nettet, så ser det jo ut som om moten er litt ulik i ulike aldersgrupper. 14 åringer går jo ikke med vest og store krager. 35 åringer går ikke med det fjortenåringer går med. Noe er likt litt over alle aldre. 

Jeg plukker vel opp en og annen ting, om jeg liker det, så følger jeg etter. Jeg kommer f.eks ikke til å sy meg en kjempesvær krage med det første. 

Anonymkode: d9bd7...f09

• Liker 1
Skrevet

Mange ungdommer kler jo seg som 80-åringer i dag. Spesielt de blomster kjolene som går ned til anklene med knapper foran. Ser jo ut som man kommer rett fra bedehuset 🤭

Anonymkode: 10ab3...98b

• Liker 5
Skrevet
8 hours ago, Mjart said:

En sinnslidelse faktisk 🤣👍 herregud så kjedelig det må være å være så negativ..

Er ikke negativ, men kreativ og selvsikker nok til å kjøre mitt eget løp. Å følge moten er bare trist. Tenåringer er jo veldig opptatt av hva alle andre gjør, men synes det er litt rart når voksne mennesker fortsatt er slik.

• Liker 3
Skrevet

Siste skrik i dag er jo bad taste.

Kjør grell oppbrettet brun joggebukse med blomstrete bluse med puffermer.  Ha herresko, stripete sportsokker som er dratt opp til midt på leggen og leopard juksepelskåpe til.  Ikke glem å farge håret lilla og kjør blå leppestift  langt utenfor leppekanten og trippelbrede bryn og vipper som når over brynene.  Tegn på brune fregner og lim noe bling på tennene. Sånn, nå er du hot.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke negativ, men kreativ og selvsikker nok til å kjøre mitt eget løp. Å følge moten er bare trist. Tenåringer er jo veldig opptatt av hva alle andre gjør, men synes det er litt rart når voksne mennesker fortsatt er slik.

Selv om du ikke følger med på mote så trenger du ikke å skrive at andre som gjør det har en sinnslidelse.  

Fysj å fy å skrive sånne ting på nett. Ser mer ned på folk som dømmer andre, enn folk som liker å kle seg i klær de selv synes er fine. Seriøst...

Skrevet
På 12.9.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Altså gå med de hippeste klærne og sminke seg som ungdommen. 

Hva mener du?

Anonymkode: 3c066...851

Ikke for gammelt. Det verste jeg vet er damer som slutter å kle seg hipt og fresh. Da blir de tante Gerd og kjerringaktige. 

Anonymkode: 96d8f...16c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...