Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sjekket eggstokkene. Det eneste hun sa var «du har ikke hatt eggløsning nå i hvert fall» og ga meg noen hormontabletter for å stimulere eggløsningen. Dette var 30.juni og jeg brukte aldri pillene jeg fikk og hadde mensen 2 uker senere. Nå er jeg gravid.

er det trygt å si at jeg ikke var gravid i juni? Dette blir barn nummer 2, og med barn nummer 1 så fant jeg det ikke ut før i 2.trimester. Derfor er jeg usikker på om jeg har funnet det ut i første trimester nå, eller om det er mulighet for at jeg er i 2.trimester igjen?

Til informasjon har jeg ikke vanlig mensensyklus, og kan gå både 2 og 3 måneder uten mensen.

Anonymkode: 303cb...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun brukte innvendig ultralyd så hadde hun vel sett at du var gravid. Ta en sånn test der ukene står på og bestill deg en legetime :)

Anonymkode: aaa0c...120

• Liker 1
Skrevet

Ta en CB digital og se hva som står på den. Hvis det ble tatt innvendig ultralyd som ab...120 sier så ville man jo sett om du var gravid eller ikke regner jeg med(?). 

Skrevet

Jeg var for å sjekke eggløsning(for å se at alt var som det skulle) for noen år siden hos en gynekolog med bra omdømme. Fikk da beskjed om at det ikke ble noe eggløsning den måneden i alle fall. Jeg spurte om det da var null sjans for å bli gravid den måneden selv om jeg hadde tegn på eggløsning, noe han bekreftet. Jeg ble kjempelei meg! Men stolte likevel ikke helt på det han sa ettersom jeg hadde så kraftige tegn på eggløsning. Testen svakt positivt 12 dager senere. Så de kan ta feil de også😊

Anonymkode: 473bb...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...