AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Vokser det appelsin tre i magen hvis jeg spiser appelsin steiner? Var noen som fortalte meg det, og nå er jeg litt usikker på om jeg tørr å svelge appelsin steiner. Jeg spiste en sånn stein i går Anonymkode: 0f6d2...7c5 1
MortenMinstelønn Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Hvor mange appelsiner? Tre?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 Jeg antar at du er en usikker ungdom og ikke et troll, og prøver å svare deg skikkelig. Det er mange andre grunner til at du ikke bør spise appelsinsteiner, men magen din har ikke særlige gunstige forhold for at appelsinsteiner skal gro... Vi har en pH ned til 1.5, på nivå med åtseletere. Dette er altfor surt til at planter hadde likt seg. Dessuten tilbringer de altfor kort tid i magen, så om det så hadde vært gunstige forhold så hadde du bæsjet dem ut lenge før de hadde rukket å gjøre noe. Du kan jo putte en appelsinstein i næringsrik, fuktig jord en morgen og se hvor mye som har skjedd når du legger deg. Hint: absolutt ingenting. Anonymkode: 9ce2b...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå