Gå til innhold

Å ha sex med noen. Jeg er blitt pysete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på sex nærhet og kos men tør ikke kaste meg uttpå med noen nye. Har vært på flere dates uten at noen har fristet til det. Det er 15 mnd siden jeg hadde sex sist og det var bare fantastisk med en jeg ble voldsomt seksuelt tiltrukket av. Har ikke kjent det sånn med noen etter han. Resultatet er at jeg fortsatt håper på å få han med meg til sengs. Det hadde vært en fryd. Men alle disse nye frister ikke 1 meter enda de alle har uttrykt at de ikke sier nei til meg. Siste blemma var en jeg spurte om å møtes igjen for å prøve. Han inviterte seg hjem til meg og jeg sa ja. I håp om å slutte å vente på han fra i fjor men samme dagen han skulle komme fikk jeg kalde føtter og trakk meg. Følte meg ikke klar for noe som helst. Og skulle vi ha drukket vin hadde jeg garantert havnet i køya pga alkoholen og ikke på grunn av noe tiltrekning til han og visste brått at dette her kommer jeg til å angre på. Jeg la meg flat ovenfor han stakkaren som skulle komme og beklaget at jeg var så fryktelig feig og at jeg fikk kalde føtter. Han skjønte ikke hvorfor jeg skulle angre på noe selv om vi hadde havnet til køys. Menn forstår ikke den der for de ville aldri angre sånt i en slik situasjon. Så nå er jeg sur på meg sjøl. Og tenker at jeg burde holde meg unna mannfolk resten av livet og heller bli positivt overrasket hvis han fra i fjor dukker opp igjen. Han sier at nå snart må vi treffes igjen snart hver gang jeg treffer han ved en tilfeldighet. Har jo skjønt at han bare sier det for å ikke være kjip mot meg. Flere som har følt på ting sånn? 

Anonymkode: 8b55c...997

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...