AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg lurer på om jeg er alene om dette, men jeg blir kåt av at buksa mi blir våt når jeg for eksempel går ute i regn,dusjer eller bader med klær på. Jeg har hatt det sånn siden ungdomsskoletida. Da gikk jeg som oftest uten regntøy og opplevde en pirring når jeg jeg kjente at jeg ble våt. Er det flere her som har det sånn? Anonymkode: 37294...7b3 4
Hunmedham Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Jeg har hørt om dette. En venninne jeg hadde fantaserte om slikt. 3
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Jeg har det litt stikk motsatt, og blir ikke kåt av å bli våt av regn, men jeg blir fort kåt når jeg kommer i varmen og blir tørr. Som turmann får jeg kraftig ereksjon av å tørke meg naken ved bålet, å kjenne den varme lufta tørke taskskinnet som snurper seg rundt ballene er bare så hærlig. Det skal ikke så mange jaginger til før at det blir mye deiligere, mens jeg venter på at svartkjel-kaffen blir ferdig... Kan det være forskjellen på mann og kvinne? Liker kvinner bålkos slik jeg opplever det? Fellesnevneren er nok huden og porene i kroppen, hvordan de reagerer på vått eller varmt tror jeg...? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Jeg synes det kan være pirrende å bade med klær. Men synes ikke bukse er noe komfortabelt. Helst tights eller strømpebukse. Våte klær på overkrionnen kan også være litt ubehagelig. Må være noe som er ettersittende i utgangspunktet. Bruker gjerne tights og t-skjorte på stranda i stedet for vanlig badetøy. Noen ganger hudfarget strømpebukse som er nærmest usynlig. Det er også praktisk, og føler at jeg holder mer på varmen i vannet. Anonymkode: c5229...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det kan være pirrende å bade med klær. Men synes ikke bukse er noe komfortabelt. Helst tights eller strømpebukse. Våte klær på overkrionnen kan også være litt ubehagelig. Må være noe som er ettersittende i utgangspunktet. Bruker gjerne tights og t-skjorte på stranda i stedet for vanlig badetøy. Noen ganger hudfarget strømpebukse som er nærmest usynlig. Det er også praktisk, og føler at jeg holder mer på varmen i vannet. Anonymkode: c5229...a2c Bade med strømpbukse har jeg og gjort, men mest for prøve. Litt spesielt ja Anonymkode: f2168...232
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 4 hours ago, Hunmedham said: Jeg har hørt om dette. En venninne jeg hadde fantaserte om slikt. For meg er det ikke bare en fantasi. Det er lett å gå ut bare med en kort regnjakke og jeans når det regner bare for å bli våt. Jeg bruker helst skinny jeans eller andre trange jeans når jeg gjør det. Da kjennes det best. Anonymkode: 37294...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 2 hours ago, Bamseklemmer said: Jeg har det litt stikk motsatt, og blir ikke kåt av å bli våt av regn, men jeg blir fort kåt når jeg kommer i varmen og blir tørr. Som turmann får jeg kraftig ereksjon av å tørke meg naken ved bålet, å kjenne den varme lufta tørke taskskinnet som snurper seg rundt ballene er bare så hærlig. Det skal ikke så mange jaginger til før at det blir mye deiligere, mens jeg venter på at svartkjel-kaffen blir ferdig... Kan det være forskjellen på mann og kvinne? Liker kvinner bålkos slik jeg opplever det? Fellesnevneren er nok huden og porene i kroppen, hvordan de reagerer på vått eller varmt tror jeg...? Bålkos naken har jeg aldri gjort. Men jeg har gått på tur ofte i jeans bare for å kunne bli våt. Det er sikkert mange som tenker at hu der kan ikke kle seg til tur. Anonymkode: 37294...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det kan være pirrende å bade med klær. Men synes ikke bukse er noe komfortabelt. Helst tights eller strømpebukse. Våte klær på overkrionnen kan også være litt ubehagelig. Må være noe som er ettersittende i utgangspunktet. Bruker gjerne tights og t-skjorte på stranda i stedet for vanlig badetøy. Noen ganger hudfarget strømpebukse som er nærmest usynlig. Det er også praktisk, og føler at jeg holder mer på varmen i vannet. Anonymkode: c5229...a2c Jeg går alltid med regnjakke eller noe som er vanntett når jeg gjør det. Eller bare sette meg ut på terrassen når det øser ned. Det er så deilig å kjenne vannet som gjør buksa mi våt. Jeg er helt enig det må være noe som er trangt på beina, leggene og musa. Anonymkode: 37294...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 Nå øste det ned ute og jeg kjente at jeg ble kåt. Tok på meg og gikk ut på tur. Buksa ble søkkvåt, og det ble jeg også 😂 Så deilig å masturbere etter turen. Anonymkode: 37294...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 På 13.9.2020 den 16.10, AnonymBruker skrev: For meg er det ikke bare en fantasi. Det er lett å gå ut bare med en kort regnjakke og jeans når det regner bare for å bli våt. Jeg bruker helst skinny jeans eller andre trange jeans når jeg gjør det. Da kjennes det best. Anonymkode: 37294...7b3 Hva gjør du videre etter det? Bare trasker til det går for deg? Forstår at det kan kjennes bedre og få enda sterkere følelse i underlivet da. Reiner med du er kvinne? Anonymkode: cfaac...246
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør du videre etter det? Bare trasker til det går for deg? Forstår at det kan kjennes bedre og få enda sterkere følelse i underlivet da. Reiner med du er kvinne? Anonymkode: cfaac...246 Jeg går til det går for meg de fleste gangene. Jeg drar buksa så langt opp at jeg kjenner at det gnir på de rette plassene når jeg går. Eller så setter jeg meg ned og gnir lårene mot hverandre. Jeg er ei kvinne. Anonymkode: 37294...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går til det går for meg de fleste gangene. Jeg drar buksa så langt opp at jeg kjenner at det gnir på de rette plassene når jeg går. Eller så setter jeg meg ned og gnir lårene mot hverandre. Jeg er ei kvinne. Anonymkode: 37294...7b3 Gammel er du da? Jeg var mer følsom der nede før, er fortsatt det nå, men bare enda mer før. Å ja, jeg kunne nok også klart det. Når jeg er kåt skal det veldig lite til😉 kvinne31 Anonymkode: cfaac...246
FruKristine Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 (endret) Spennende å gjøre det. Endret 15. september 2020 av FruKristine
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Gammel er du da? Jeg var mer følsom der nede før, er fortsatt det nå, men bare enda mer før. Å ja, jeg kunne nok også klart det. Når jeg er kåt skal det veldig lite til😉 kvinne31 Anonymkode: cfaac...246 Jeg er i 40 årene Anonymkode: 37294...7b3
FruKristine Skrevet 16. september 2020 #15 Skrevet 16. september 2020 Jeg ble inspirert av dette og tok meg en tur i dusjen med jeansen på før jeg gikk og la meg i går. Det var ganske deilig som flere skriver om her. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #16 Skrevet 16. september 2020 1 time siden, FruKristine skrev: Jeg ble inspirert av dette og tok meg en tur i dusjen med jeansen på før jeg gikk og la meg i går. Det var ganske deilig som flere skriver om her. Man får helt sikkert en sterkere følelse nedentid. Aldri prøvd, men mulig jeg husker det fra barndommen?;) Anonymkode: cfaac...246
FruKristine Skrevet 16. september 2020 #17 Skrevet 16. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Man får helt sikkert en sterkere følelse nedentid. Aldri prøvd, men mulig jeg husker det fra barndommen?;) Anonymkode: cfaac...246 Det var noe med hele følelsen av å kjenne vannet og se buksa glinse når den var våt. Ja ja deilig var det 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #18 Skrevet 16. september 2020 4 timer siden, FruKristine skrev: Det var noe med hele følelsen av å kjenne vannet og se buksa glinse når den var våt. Ja ja deilig var det Helt enig Etter jeg bada med strømpebukse på, har jeg prøvd litt forskjellig etterpå. Litt spesielt, men også veldig gøy å gjøre slik En kjole som ble veldig gjennomsiktig har jeg også hatt på, anbefales Det meste tåler jo vann. Anonymkode: f2168...232 1
Anbefalte innlegg