Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå etter min n'te brystbetennelse pga for stor melkeproduksjon bestemt meg for at jeg ønsker å jobbe ned melkeproduksjonen og delamme når jeg er ferdig med denne antibiotikakuren.

Jeg står nå på en antibiotika som jeg helst ikke skal amme så mye med, fordi den er hard for magen til barnet, så jeg pumper meg på dagtid og gir pupp om natten. Må pumpe det syke brystet hver andre time, og prøver å la det gå fire timer på det andre. Bruker nesespray for å lette utdriving. 

Mistenker at pumpingen kommer til å føre til at produksjonen øker igjen når jeg er ferdig om noen dager, og ønsker å få den ned. Er litt usikker på hvor lurt det er med intervallamming mtp historikken med brystbetennelse. Finner mest informasjon om mødre som delammer pga for lite melk, og ikke så mye om hvordan en kan gå fra fullamming til delamming når en har for mye melk.. noen som har tips å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd lecitinkapsler for å forebygge brystbetennelse?

Anonymkode: 1223d...1b8

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd lecitinkapsler for å forebygge brystbetennelse?

Anonymkode: 1223d...1b8

Ja , jeg har brukt de profylaktisk en stund. Mulig det var fordi jeg trappet ned det kom tilbake nå sist. Tar to morgen og to kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...