Illuminatum Skrevet 13. september 2020 #21 Skrevet 13. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er frekt å prute. Svarer ikke på slike henvendelser og pruter heller ikke som kjøper. Hvis jeg synes det er for dyrt, blar jeg videre Anonymkode: 081ad...1f9 Helt uenig med deg. Ikke noe mer frekt å prute ved kjøp privat enn ved f eks kjøp av bil hos nybilforhandler. Det er vel ikke frekt å be om lavere pris eller å få noen ting ekstra?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #22 Skrevet 13. september 2020 Jeg pruter ikke hos andre, og lar heller ikke folk prute hos meg. Svarer rett og slett ikke på frekke henvendelser om pruting. Anonymkode: e83ea...932 1
AndreasBR Skrevet 13. september 2020 #23 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg pruter ikke hos andre, og lar heller ikke folk prute hos meg. Svarer rett og slett ikke på frekke henvendelser om pruting. Anonymkode: e83ea...932 Det er ikke en frekk henvendelse. Det er dessuten helt normalt å prute på bil.. Folk (som meg) er idioter som kjøper noe til prisen det er lagt ut for uten å prute. Jeg har vært notorisk til å kjøpe til prisen som står og selge til bud jeg får.
WhiteSwan Skrevet 13. september 2020 #24 Skrevet 13. september 2020 Jeg kan gjøre det men kommer aldri med skambud.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #25 Skrevet 13. september 2020 10 timer siden, M71 skrev: . Nå er det noen som nevner skambud, men jeg finner er skamprising er mye mere utbredt. Totalt skamløse folk som forventer nypris på sine to tre år gamle produkter. Dette!!! Ser det på finn hver eneste gang jeg er der inne! Råtne ikeamøbler som koster 200 kr mindre enn nypris. Hvorfor skal jeg gidde? Nesten så jeg skulle ha gått inn å gi gitt et "skambud" bare for å irritere. Helt fantastisk å få kjøpt ting brukt, men ofte er det enklere og nesten billigere å gå i butikk. Anonymkode: 751e0...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå