Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid siden ble jeg venner med en som er fra  samme sted som meg,vi har flere felles venner. Vi er begge utflytta fra bygda,godt voksne kan en si. I det siste har han sendt meg meldinger og bilder med "hentydninger" på messenger,litt seksualiserte. Synes det er ekkelt, og er slutta å svare han. Virka som han har forelska seg i meg. Jeg kjente han ikke før jeg flytta, han er endel eldre enn meg. Skal jeg slette han, eller bare ignorere ham?

Anonymkode: 0266e...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ignorert. Om han ikke tar hintet så hadde jeg sletta.

• Liker 3
Skrevet

Slette selvfølgelig. Hvorfor i all verden skal du være fb venn med en som du synes er ekkel!!!

Anonymkode: 43df9...ba2

• Liker 7
Skrevet

Sånne meldinger har jeg fått ofte, fra helt fremmede også som synes skriver at jeg ser så pen og sexy ut. Jeg bare blokkerer de om de ikke tar hintet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han ville jeg bare blokkert. 

Endret av Uatskillelig
Gjest theTitanic
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tid siden ble jeg venner med en som er fra  samme sted som meg,vi har flere felles venner. Vi er begge utflytta fra bygda,godt voksne kan en si. I det siste har han sendt meg meldinger og bilder med "hentydninger" på messenger,litt seksualiserte. Synes det er ekkelt, og er slutta å svare han. Virka som han har forelska seg i meg. Jeg kjente han ikke før jeg flytta, han er endel eldre enn meg. Skal jeg slette han, eller bare ignorere ham?

Kan du ikke bare si at du ikke er interessert i denslags så saken blir ute av verden både for deg og for han? 

Skrevet

Har aldri oppmuntra han på noe vis, jeg er gift og er ikke interessert i han eller noen andre. Nei, som andre skriver, fortsetter han så blir han blokkert!    TS.

Skrevet

Æsj. Typisk mannfolk. Innbiller seg at de faktisk har en sjanse når de ikke har det. Typisk menn å bare tenke med pikken. Æsj mannfolk er så dritt. Bare slett hele Facebook dritten så slipper du sånne ekle typer. Verden er fulle av rare skrullinger spesielt på Facebook. Er så glad jeg slettet hele den kalde og kyniske dritten

Skrevet

Han drømmer om å knulle deg ts. Sitter sikkert å runker til alle bikinibilder du har lagt ut på din facebook. 

Anonymkode: 542c1...a0c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han drømmer om å knulle deg ts. Sitter sikkert å runker til alle bikinibilder du har lagt ut på din facebook. 

Anonymkode: 542c1...a0c

Ha,ha, har ikke et eneste bikinibilde på facebook. Bare profilbilde.

Skrevet
På 12.9.2020 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd først med "Jeg synes ikke det er hyggelig å få sånne meldinger fra deg. Slutt med det." Om det ikke ble respektert, hadde jeg blokkert personen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...