Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke av interesser, men rent objektivt sett.

Med tanke på faktorer som lønn, arbeidstid, fleksitid, tilfredsstillelse, betydning, trygghet, lett å finne jobb, osv...

Hvilke yrker slår best ut da? 

Anonymkode: a30f2...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lederjobb offshore 

Anonymkode: 738c8...248

Skrevet

Lege på dagkirurgisk avdeling. Ikke spesielt fleksibelt, kanskje, men scorer bra på de andre faktorene. 

Skrevet

Dette er ikke helt objektivt, men tror flere tenker det samme: Fleksitid, med mulighet for hjemmekontor og at det er interessant nok, slippe å jobbe når arbeidstiden er ferdig. For meg er det også et pluss om det ikke er alt for mye direkte kontakt med kunder, brukere o.l. Er også greit at det ikke er alt for vanskelig å få jobb om jeg skulle se etter ny jobb. Dette kan være forskjellige yrker/utdannings bakgrunner, men yrket går mest i kontorarbeid. Lønn er viktig men ikke avgjørende, så fremt at man får lønn for erfaring og utdannelse. Det krever bachelor eller master i et fagfelt som er etterspurt. 

Anonymkode: 523fa...0e6

Skrevet

Har drømmeyrket nå der jeg stort sett kan styre dagene slik jeg selv vil.

Skrevet

Skipsreder

Anonymkode: 510cb...4e9

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å være luksusprostituert.

Mann 40+

Anonymkode: 02f3c...bb6

• Liker 7
Skrevet

Fulltids forfatter eller grafisk designer 😍

( jeg har gitt ut tre bøker, men kan ikke leve av det 😬😅😜

Anonymkode: 062e9...0ce

• Liker 3
Skrevet

Sykepleier. Siden de har så mange valgmuligheter!

Anonymkode: cccff...c2e

Skrevet

Forfatter eller skuespiller. Hadde elsket å tolke roller. Har et års utdanning innen det, men omstendigheter gjorde at jeg ikke fullførte. Det er et ønske, men ingen sorg.

Rik ville jeg nok ikke blitt men... 

Skrevet

Lærer. Jeg elsker læreryrket. Forhåpentligvis går drømmen i oppfyllelse til neste år. :) 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Har drømmeyrket nå der jeg stort sett kan styre dagene slik jeg selv vil.

Hva jobber du med? 

Anonymkode: 8c406...4fa

Skrevet

Jobben jeg har nå. Jobber kreativt, veldig fleksibel arbeidstid, mye muligheter for hjemmekontor, høy lønn, supert sosialt og faglig miljø, mange goder og får reise på morsomme konferanser i utlandet 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 653a4...b85

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å være luksusprostituert.

Mann 40+

Anonymkode: 02f3c...bb6

Off-topic, men jeg har en kollega i Singapore som innrømmet en gang vi var på fylla sammen at han hadde vært prostituert. Da vi spurte hvor mye han tjente, svarte han at han krevde ikke penger hvis han nøt det selv, og han nøt det nesten alltid selv. 🤣

Anonymkode: afb22...f4e

• Liker 5
Skrevet

Pedagogisk leiar i barnehage. Får sjansen til å forma framtida ved å gi små mennesker ein god start på livet. Alltid noko nytt å læra seg, varierte arbeidsoppgåver, veldig givande yrke. Ingen dagar er like. Litt slitsomt med utskiftninger av personale konstant, men har lært meg å leva med det.

Anonymkode: 502e1...3dd

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Tamsi skrev:

Influensere later til å ha det rimelig lukrativt. 

Det syns jeg virker som et grusomt yrke. De må oppdatere alt de gjør, alt av privatliv viskes bort, tabloidavisene skriver om enhver tragedie man opplever og man blir lesset med enorme mengder kritikk. Hadde følt meg helt kvalt. Ingen pusterom. 

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobben jeg har nå. Jobber kreativt, veldig fleksibel arbeidstid, mye muligheter for hjemmekontor, høy lønn, supert sosialt og faglig miljø, mange goder og får reise på morsomme konferanser i utlandet 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 653a4...b85

Hva slags jobb har du? 😊

Anonymkode: 062e9...0ce

Skrevet

1. Pedagog i hundebarnehage. 2. Terapeut på hundespa

Skrevet
2 timer siden, Fiskegrateng skrev:

1. Pedagog i hundebarnehage. 2. Terapeut på hundespa

Det kan da umulig jobbe pedagoger i hundebarnehage...?

Anonymkode: e4839...5d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...