Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har lest denne boka? Den er ikke i "min sjanger egentlig, men den frista der den sto på butikken. Jeg leste den ut på kort tid, for jeg ble rimelig hekta på å finne ut hvordan det gikk med Erle og Frank. Litt snedig å lese et kapittet sett fra hennes ståsted på bokmål og så et fra hans på nynorsk også. Tror egentlig jeg likte boka ganske godt jeg ;)

Endret av Totalya
Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, den har jeg ikke lest. Hvem har skrevet den?

Veldig fristende overskrift, forresten.... ;)

Skrevet

Sorry, hadde skrevet feil overskrift isted. Den heter VI KAN GODT KYSSE, men den frister kanskje fortsatt... :kyss:

Den er skrevet av Jan Zahl og Mari Grydeland.

Gjest Gjest_aquarius_*
Skrevet

Jeg har lest den. Når jeg så boken i butikken, så den så fristende ut at jeg bare kastet den i handlekorgen, og to dager senere var den utlest. Likte den godt! Så om noen har lignende boktips er det bare å komme med dem :D

Skrevet

Jeg har lest den. Søt og grei lettlest bok. Morsomt med annenhvert kapittel sett fra Franks og så Erles øyne mens historien går framover. Men jeg synes det ble teit at alt Frank skrev ble nynorsk. Greit nok at det han tenker etc er på nynorsk, men f.eks det Erle sier skal være på bokmål siden hun blir sitert og hun snakker bokmål.

Grei sommelektyre i pocketutgave.

Skrevet

Det blir jo det samme andre veien og det da, når Frank snakker "i Erle sine kapittel". Det ville blitt for tungvindt for forfatterene og gjort det sånn vil jeg tro. Syntes det var helt greit at det var sånn oppdelt jeg.

Skrevet

Er det den boken hvor annet hvert kapittel er bokmål og nynorsk? Er ikke det litt slitsomt å lese?

Skrevet (endret)

Jeg tenkte nesten ikke over det da jeg hadde lest et par kapittel. Den er såpass lettlest at det gjør ikke noe. For meg ble det faktisk ganske naturlig :rosasmil:

Endret av Totalya
Skrevet

Har ikke lest den ennå, men den står på den evig-lange lista mi den også...

Skrevet

Søt strandlektyre, men ikke stort mer enn det. Men til strandlektyre å være er den bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...