Gå til innhold

flyttebil/flyttebyrå trondheim - kongsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal flytte til en annen kant av landet og må derfor ha flyttebil. Jeg har ikke erfaring med dette tidligere og må derfor innhente informasjon fra andre. Hvordan innhenter jeg annbud og ordner med flyttebil?

Takk for svar! 

Anonymkode: e9004...3c9

Skrevet

Søk på hvem som driver med dette i nærområdet ditt, og innhent priser (skriftlig). Du må da oppgi hvor mye innbo/kubikk som du skal flytte osv., de kan hjelpe å pakke ned, men da blir det selvsagt dyrere. Kan fort koste 20-30.000. Sjekk om du er forsikret om det skulle oppstå skade. Velg et firma som ser respektabelt ut, for det virker å være mye suspekt i den bransjen. Se på hvilken omtale de har fått av kunder. Husk å være ute i god tid, slik at du er garantert at de kan ta oppdraget den dagen det passer for deg.

Anonymkode: f89e2...583

Skrevet

ja. har pakket ned selv. Men er usikker på  om hvordan jeg finner ut kubikken? bor i dag på 17 kvm

Skrevet

Tell antall esker du har. 

Du kan sjekke om noen har en returbil du kan få sende lasset ditt med. Da kan du få det billigere. 

Ellers har jeg god erfaring med Vinje i Trondheim. Det er viktig å sjekke dette med forsikring. 

Anonymkode: 087a7...736

• Liker 1
Skrevet

Sjekk Norsk Flytteforbund, der kan du få anbud fra flere aktører. Mitt Anbud er også fint å bruke.

På flytting.no har de en volumkalkulator, hvor du kan få et estimat på hvor mange kubikk du har (det er ofte færre enn man tror)

• Liker 1
Skrevet

Supert! Takk for svar! har regnet meg fram til rundt 8 kubikk på flytting.no. Skal undersøke anbud men usikker på hva det koster å innhente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...