Gå til innhold

Økologisk dans-reklame (ICA), ikke Steinar Sagen som danset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid trodd det var Steinar Sagen som stod for den økologiske dansen, økologisk pastasaus, osv., hvor Finn Schau (faren til Kristopher og Alexander) var butikksjefen.

Men fant igjen videoen, og det er kanskje ikke Steinar Sagen likevel? Eller er det en 10-12 år yngre utgave? Kan jeg virkelig ha tatt så feil?!

Anonymkode: eafee...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke Steinar Sagen

Anonymkode: e1153...283

• Liker 3
Skrevet

Han heter Frank Ole Sætrang

Anonymkode: e1153...283

• Liker 2
Skrevet

Han ligner jo ikke i det hele tatt 🤨

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Batteri skrev:

Han ligner jo ikke i det hele tatt 🤨

I minnet mitt var jeg helt sikker, men ok, så var det litt annerledes enn hva jeg husket det som. Visste ikke hvem Steinar Sagen var da jeg så denne reklamen for rundt 11-12 år siden, men da jeg tenkte tilbake på den mente jeg det måtte ha vært ham.

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som om reklamen ble sendt i 2008. Fant et innlegg på VG debatt fra november 2008:

https://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-program/tema/1423103/tittel/flere-som-er-lei-den-jaevla/innlegg/22744696/#22744696

For øvrig ganske stygg kommentar, deler av den:

«Jeg er dritlei de jævla ICA-reklamene. De skal jo bare være SÅÅ morsomme. men ender opp som krampeaktige og bare pinlige.
Nå er det verre enn verst med han bælfeite eklingen som danser økologisk dans. Hvem føler for å handle mat når en ser det fleskberget ligge å vagge på gulvet?»

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...