AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg tenker at for at en akademisk tekst skal bli så selvstendig som mulig, må jeg basere teksten på andres kilder i sammenheng "med min egen tekst." Det medfører også at jeg tar inn relevante teorier i teksten der jeg skiver noe om emnet, og setter det inn i en naturlig sammenheng, på den måten vil det jo også bli drøfting. Har jeg forstått dette riktig? Anonymkode: b2075...d0d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Ja. Og husk å alltid sitere disse kildene, ellers regnes det som plagiat. Det lønner seg også å inkludere flere mulige teorier/perspektiver i en diskusjon, for å få frem om det er noe uenighet eller forskjellige måter å tolke emnet på. Anonymkode: 2d02c...aff 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Og husk å alltid sitere disse kildene, ellers regnes det som plagiat. Det lønner seg også å inkludere flere mulige teorier/perspektiver i en diskusjon, for å få frem om det er noe uenighet eller forskjellige måter å tolke emnet på. Anonymkode: 2d02c...aff Takk for svar, har kjempet så mye for og forstå dette, hard jobbing lønner seg. Takk for at du tok deg tid. Anonymkode: b2075...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå