Gå til innhold

SMS uten at jeg blir varslet (Android)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samsung s8, der jeg titt og ofte finner SMSer i innboksen uten at jeg har fått varsel. Det er ikke noe mønster i dette, men typisk er om det er sendt ut fra verksted eller barnehage, sånne som er greie å få med seg 🙈 men også fra kjente og ukjente kontakter. Noen andre som opplever dette? Hvordan kan jeg få varsel på alle? 

Anonymkode: 07e03...43b

Skrevet

Jeg har samme problemet. Har akkurat sendt inn mail tol Huawei (siden det er telefonen jeg har) og forklart hva som er problemet og hva jeg har prøvd. Det jeg så langt har prøvd er: oppdatere til nyeste programvare og slå av å på telefonen. Har også gått inn i meldingsappen for sms for å se på disse instillingene og jeg har gåtr inn på innstillinger -> varsel og instillinger -> apper. 

Skal si i fra når/om jeg får tilbakemelding 😊

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med S8+. Så fant jeg ut at jeg hadde satt på at den ikke skulle varsle meg når jeg fikk "reklame" eller hva den definerer som reklame... Husker ikke hva den innstillingen het og jeg har ny telefon nå.

Anonymkode: b8477...4dd

Skrevet
6 timer siden, Sheik skrev:

Jeg har samme problemet. Har akkurat sendt inn mail tol Huawei (siden det er telefonen jeg har) og forklart hva som er problemet og hva jeg har prøvd. Det jeg så langt har prøvd er: oppdatere til nyeste programvare og slå av å på telefonen. Har også gått inn i meldingsappen for sms for å se på disse instillingene og jeg har gåtr inn på innstillinger -> varsel og instillinger -> apper. 

Skal si i fra når/om jeg får tilbakemelding 😊

Tusen takk for tilbakemelding, sendte også melding til Samsung på Facebook her en dag, men tviler på om jeg får svar 🤷‍♀️ har sjekket varselinnstillinger jeg også, fant ikke noen "avvik" der 🙄

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det samme problemet med S8+. Så fant jeg ut at jeg hadde satt på at den ikke skulle varsle meg når jeg fikk "reklame" eller hva den definerer som reklame... Husker ikke hva den innstillingen het og jeg har ny telefon nå.

Anonymkode: b8477...4dd

Takk for tilbakemeldingen, ser at det er mulig å blokkere enkelte nummer, men her er det tomt på lista 🤔 bytter vel jeg også snart da den nærmer seg en viss alder, men gidder ikke samsung igjen viss jeg går glipp av viktige beskjeder altså 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...