AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Noen som vet hvor stor slimproppen er, og hvor lang tid kroppen bruker på å danne ny dersom man ikke er fødeklar? Anonymkode: fb2a5...46c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Det varierer nok, jeg søkte opp bilder på Google for å forstå det bedre så hvis du tåler å se slike bilder så kan du gjøre det samme. Virker som kroppen danner nytt slim hele tiden som jeg har forstått det. Så varierer det jo om den faktisk får dannet seg eller om det har blitt såpass åpning av det kommer ut som utflodaktige greier. Anonymkode: 6c202...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det varierer nok, jeg søkte opp bilder på Google for å forstå det bedre så hvis du tåler å se slike bilder så kan du gjøre det samme. Virker som kroppen danner nytt slim hele tiden som jeg har forstått det. Så varierer det jo om den faktisk får dannet seg eller om det har blitt såpass åpning av det kommer ut som utflodaktige greier. Anonymkode: 6c202...d1c Tusen takk for svar! Ja prøvde å Google litt men klarte aldri å finne noe om hvor fort proppen dannes igjen 😅 men ja det høres veldig logisk ut det! 😊 Anonymkode: fb2a5...46c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Den dannes kontinuerlig Anonymkode: 07bc1...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå