AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 I alle år har jeg følt meg ganske ung. Men når jeg var ca 38 år så merker jeg at jeg ikke er så ung lenger. Kjip følelse. Plutselig er jeg begynt å bli eldre. Litt bart . Litt mere linjer i huden. Anonymkode: b3b1c...608
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Det er da man må bruke litt mer tid og penger på utseendet. Anonymkode: 1cabd...098
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Men hva skal du være så ung for da? Ha draget på unge menn? Skjlnner det kanskje er kjipt. Er 28 og føler meg enda ung da, men tenker alltid at jeg kanskje ikke er så ung som jeg tror. Men tror dette er noe mange føler på. De som er unge skal bli gamle også. Anonymkode: f6989...86d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da man må bruke litt mer tid og penger på utseendet. Anonymkode: 1cabd...098 Som hva da? (Jeg er ikke ts). Anonymkode: 0b320...932
Equinox Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle år har jeg følt meg ganske ung. Men når jeg var ca 38 år så merker jeg at jeg ikke er så ung lenger. Kjip følelse. Plutselig er jeg begynt å bli eldre. Litt bart . Litt mere linjer i huden. Anonymkode: b3b1c...608 Det er nok først nå du så smått begynner å merke at kroppen gir seg utslag i alderen alt etter hvilke gener du har, og hvor flnk du har vært tidligere i livet til å ta vare på deg selv, fra nå av får du fint lite gratis.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Som hva da? (Jeg er ikke ts). Anonymkode: 0b320...932 Trener ganske mye og hadde litt vondt her og der. Prøvde så "Ultimate Collagen Powder" Etter en uke var det bedre. Økte så til to doser om dagen og da ble enda bedre. Nå ikke vondt noen steder og huden har blitt veldig glatt og også blitt kvitt et utslett på brystet., Helt utrolig forskjell Sjelden blitt så imponert over et kosttilskudd som dette og jeg har prøvd mange https://www.getfitness.no/beste-kollagen-tilskudd-best-i-test/ https://hardworkout.no/best-test-kollagen-beste-kollagen-kosttilskudd/ Anonymkode: 44ac6...5dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå