Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #1 Del Skrevet 21. juli 2005 Okey, Nå har jeg bestemt meg for å skaffe meg et lite telt, og dra på camoing med mitt barn. Bor på vestlandet og har ikke tenkt å dra så langt. Noen gode tips her inne? Hvor, hva osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 22. juli 2005 #2 Del Skrevet 22. juli 2005 Lage barkebåter, kongledyr og ha pinnerace i en bekk. Sånt likte jeg godt i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. juli 2005 #3 Del Skrevet 22. juli 2005 Barn blir fortere kalde enn voksne. Ha med dobbelt så mye varme klær som du tror du trenger, og dessuten en skikkelig god sovepose. Jeg steiker alltid sveler/lapper (Toro sine poser trenger bare å tilsettes vann) på tur, stor suksess blant store og små barn Brød er kjedelig på tur, så jeg har alltid med poser med havregrøt i stede. Om du vil ha med brød blir det mindre smuler av polarbrød enn av vanlig brød. Ha med tilstrekkelig med myggstift og sånn, småttiser som er sure fordi det klør er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 22. juli 2005 #4 Del Skrevet 22. juli 2005 Jo her fikk jeg inspirasjon Kanskje det er det jeg skal skulle brukt ferien til i stedet for å stresse hit og dit til den ene attraksjonen etter den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå