Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har vært sammen med kjæresten i 8 mnd, og har hilst på store deler av familien hans. Jeg er ganske sjenert av meg å synes det er ubehagelig å snakke med folk jeg ikke kjenner. Han har en søster jeg enda ikke hadde møtt el hilst på å i sommer var hun hos foreldrene samtidig som oss i en dag. Jeg fikk litt panikk over at det var enda flere folk jeg måtte hilse på (hun) og det førte dessverre til at jeg ikke presenterte meg for henne. Jeg merket at hun prøvde å få øyekontakt med meg og tror også hun var på vei til å ta meg i hånda å hilse på meg, men jeg overså henne fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre 😔 så hele kvelden ble litt rar pga det føler jeg. Kjæresten har heldigvis ikke sagt noe på det så vet ikke om hva hun tenker om meg. Men hva skal jeg gjøre nå?? Vi er over 30 alle sammen.. 

Anonymkode: 7d92b...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun forstår det sikkert om det kommer tydelig frem at du er sjenert🙂 det hadde vært værre om du pratet i vei med alle andre, og konsekvent overså henne. 

• Liker 3
Skrevet

Send henne en melding for du sier at du er sjenert og at du var nervøs så du fikk ikke hilst på henne, og si at du ønsket å hilse på henne.

Anonymkode: af9a0...59d

• Liker 8
Skrevet

Håndhilse er jo ikke helt innenfor?

Anonymkode: 87040...1a5

Skrevet

Send melding nå og forklar, sikker på at ho forstår!

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Håndhilse er jo ikke helt innenfor?

Anonymkode: 87040...1a5

Ikke og overse typens søster heller 😅

Anonymkode: eb20e...65f

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør slikt hele tiden, siden jeg sliter sosialt. Du trenger ikke å sende melding, eller å nevne det muntlig.. bare smil og prøv å si ett eller annet neste gang dere ses. Det er ikke som om hun ikke skjønner hvem du er. 

Ikke tenk mer på det 😊

Anonymkode: 96e60...672

Skrevet

Å som jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Mange kleine episoder og sikkert også mange jeg har fortrengt. Du trenger  ikke ha det men skjønner nå som 55åring og en del andre symptomer som tilsier det at jeg muligens  har Aspergers.

Jeg vil gi deg et råd og det er : tilgi deg selv og ikke under noen omstendighet døm deg selv for dette. Du er god nok ❤

Anonymkode: 424b8...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...