Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tenkte jeg skulle ut i byen(Oslo) for å kjøpe meg et par nye jeans i morgen, men jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvilken. Jeg vil gjerne ha litt bootcut, og den bør ikke være helt lys. Gjerne mykt stoff, slik at den kan være trang uten at det er ubehagelig. Jeg har litt pærefasong, så den bør ikke forstørre hoftepartiet. Pris ingen hindring, jeg har vært på jakt en stund, og betaler det det må koste.. Tips?
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Har du prøvd modellene Leola og Desoto fra Lee? De passer i det minste til beskrivelsen, og er godt likt av jenter med både hofter og rumpe. Pris ca 7-900.
Bailaora Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Kemt i Hegdehaugsveien har mange fine! De fører bla merket Denimbirds som passer for jenter med former.
Peony Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Fant du noe? Jeg er på utkikk etter samme type bukse og skal ta runden i Oslo i morgen.
Gjest Étoile Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Jeg fant den PERFEKTE jeansen i dag, fra Frankie B... Passe bootcut, myk med litt stretch, råkul vask, satt som et skudd... Men litt usikker på om den finnes i Oslo sentrum, kjøpte min på Zant på CC Vest. Du kan se den her (Logo Jean).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå