AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Hei er det slik at man har isfakler kun på bursdagskaken og ikke på kaker til andre anledninger?? Min nevø som ble nylig født skal komme hjem fra sykehuset og vi har liten overraskelse med kake og mat. 5 åringen min vil at vi setter isfakkel på kaken. Men jeg tenkte at det vil se litt teit ut siden det ikke er en bursdag. Hva syns dere? Anonymkode: 3af52...37b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Det vil ikke se teit ut- kjør på! Det er lys på kaken som er forbeholdt bursdag. Men nå er han jo født og sånn sett er det en fødselsdagskake. Anonymkode: ef69e...409 1
Brunhilde Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Kjære, vakre, vene. En 5-åring har et ønske om å gjøre det fint for den nyfødte (og foreldrene) Kjør på! som den over meg sa og la ham/henne føle at han/hun har bidratt 3
exictence Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Så kjei med isfakkel da for den nyfødte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå