Gå til innhold

Sette planlegging på vent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen er å gifte seg neste sommer. Vi har lokalet, mat, blomster, noen til å synge, fotograf osvosv... nesten alt er på plass, mangler klær til oss begge, ringer og diverse detaljer. 
Så er jeg så usikker mtp corona da. Skal vi bare legge alt på is og vente til 2022, eller skal vi fikse de siste tingene, og begynne med å informere (og senere invitere) gjester? Hva hadde dere gjort? 
Er snakk om ca 40 stk, stort lokalet så vi kan klare god avstand mellom familier. (Men må jo bruke samme toalett osv). 

Anonymkode: 7b42b...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selv gifte meg sommeren 2020. Og jeg skal ha bryllupet. Tror ikke corona blir verre en hva det er nå, og nå har man lov til å ha selskap opp til 200 personer 

Anonymkode: e712c...166

Skrevet

Vi forlovet oss i sommer og venter med bryllup til 2022 pga corona. Venter evt enda lengre også om ting ikke har roet seg. Grunnen til at vi unngår 2021 er også fordi vi ser for oss at 2021?blir en hektisk sesong pga bryllupene i år som har blitt utsatt. 

Anonymkode: f8d31...cce

Skrevet

Jeg personlig syns det er vanskelig å planlegge. Ble forlovet i sommer.

Vi heller mot et bittelite bryllup med nærmeste familie, vielse og så på en restaurant etterpå. Ingen av oss er opptatt av det store tradisjonelle bryllupet. Da er vi heller ikke veldig avhengige av store lokaler som blir booket for.

Ingen kan spå fremtiden heller :) Blir alt verre og vi vil få papirene i orden, da går vi på tinghuset og har heller en feiring når vi kan. 

Anonymkode: 08769...cbf

Skrevet

Kanskje det kan hjelpe å vurdere: Tror du det oppleves kjipest å finne ut til neste år at bryllupet må utsettes, eller planlegge allerede fra nå at bryllupet blir i 2022? Kjenn på magefølelsen! 

Anonymkode: 216ff...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...