AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Som overskriften sier, jeg ønsker å skape litt ubehag for en fyr som har såret meg veldig og lekt med følelsene mine. Han var i ett forhold, men utga situasjonen for å være noe annet. Vi hadde ett avstandsforhold i over 1 år før hun oppdaget det. Min verden raste sammen, like mye som hennes. I ettertid har han oppført seg egoistisk og tatt kontakt og oppsøkt meg til tross for at jeg har bedt han pent om å la meg være i fred. Heldigvis har han gitt seg nå. Jeg har jobbet en god del med meg selv etter dette, og er på ett mye bedre sted nå. Likevel gnager det i meg, måten han har oppført seg på. Syntes ufattelig synd på dama hans (som har valgt å tilgi han) men jeg er også ekstremt sint på hvordan han holdt meg for narr også. Han viste hvor glad jeg var i han og jeg fortalte ofte om følelsene mine. Han viste at jeg hadde hatt en svært tøff periode rett før jeg traff han, likevel holdt han meg for narr og latet som han hadde følelser for meg også, og at det vi hadde var ekte. I over ett år, holdt han meg for narr. Nå har det gått flere måneder siden vi så hverandre sist. Jeg er over han, og vil ikke ha han lenger, men jeg kjenner han har «ødelagt» noe i meg, når det kommer til min tillit til menn og mitt syn på meg selv. Så nå vurderer jeg å reise ett sted der jeg vet han og kjæresten kommer til å være, bare for at jeg vet det vil være ubehagelig for han. Men samtidig er jeg usikker på om det vil få meg til å føle meg bedre. Hva tenker dere? Gjøre det eller droppe det? Anonymkode: f5d6c...f41
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 En annen grunn for at jeg vil det, er; sist han så meg, så jeg syk ut. Han ødela meg helt, og jeg raste ned flere kilo i vekt og så bare sliten og syk ut. Nå har jeg lagt på meg litt igjen, ser sunn og frisk ut og har det bra. Vil at han skal se at han ikke klarte knekke meg, og at jeg stråler mer nå, enn da jeg traff han. Anonymkode: f5d6c...f41
Adara Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Sikker på at du stråler mer nå? Annet enn kanskje desperasjon. Sorry. 8
eksentrisk Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Hm. Hadde du vært helt over han hadde du ikke brydd deg så mye om hva han tenker om deg. Det er min første tanke. Kan forstå at det føles ekstra leit hvis du i tillegg tenker at han vet at han har «ødelagt» deg og at det har fått varige konsekvenser. Har dere snakket ordentlig ut? Hvis ikke kan det kanskje være vits, men bare hvis dere ikke har gjort det og du har noe du vil formidle. Snakker du med venner om dette? Høres ikke jra ut å holde inni seg. Mange har glede av å snakke med en psykolog hvis det ikke gir seg, men deg kan hende det hjelper like bra å tenke at han ikke skal få stjele mer av livet ditt, og at du aldri sjekker han på face/insta, og at du har det gøy med venner, dater og lever livet. For meg høres han ut som en drittsekk, og da er det begrenset hva du kan få ut av han. 4
heletv Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 (endret) Ikke gjør det. Slett han fra alt og ikke gi han noe oppmerksomhet. Om du oppsøker han for å såre han kommer du bare til å såre deg selv enda mer! Hadde en samme opplevelse, der jeg hele tiden etterpå prøvde å få oppmerksomheten hans og poste mye i sosiale medier osv. (Han gikk fort videre) Det var derimot ikke før jeg sletta han fra absolutt ALT at det hjalp. Ikke gi deg selv muligheten til å se hva han gjør. Snakk også mye med venner, få ut frustrasjonen, tilslutt vil du ikke ha behov for å snakke om han lengre. Det er sinnsykt vondt og man blir jo helt ødelagt, men det blir bedre ❤️ Lover!! Det som sårer han aller mest er å se at du har det bra og at du ikke har latt han styre livet ditt. Om du må fake det, så gjør det, tilslutt tror du på det selv og lurer hjernen til å tro du har det bra, og da får du det bra! Smil i speilet hver morgen og si du er bra nok! Han definerer ikke alle guttene der ute, heldigvis Endret 12. september 2020 av heletv 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 7 minutter siden, Adara skrev: Sikker på at du stråler mer nå? Annet enn kanskje desperasjon. Sorry. Har fått høre at jeg ser sunnere og friskere ut. Forstår det kan virke som desperasjon, men jeg er bare så ufattelig bitter på han. Han ødela ett halvt år av livet mitt, fordi han løy og holdt meg for narr. Jeg gikk langt ned i kjelleren og orket ikke noe på flere måneder. Jeg hadde nok en ganske ekstrem form for kjærlighetssorg, samtidig som at jeg fikk vite at det jeg trodde vi hadde og den han var, viste seg å være løgn. Det var vanskelig å svelge. Det var som han godtet seg over hva han så det gjorde med meg. Så jeg har lyst til å vise han at han ikke knakk meg helt, at det faktisk fikk meg til å bli en bedre versjon av meg selv, når sorgen endelig slapp taket. Anonymkode: f5d6c...f41
Adara Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har fått høre at jeg ser sunnere og friskere ut. Forstår det kan virke som desperasjon, men jeg er bare så ufattelig bitter på han. Han ødela ett halvt år av livet mitt, fordi han løy og holdt meg for narr. Jeg gikk langt ned i kjelleren og orket ikke noe på flere måneder. Jeg hadde nok en ganske ekstrem form for kjærlighetssorg, samtidig som at jeg fikk vite at det jeg trodde vi hadde og den han var, viste seg å være løgn. Det var vanskelig å svelge. Det var som han godtet seg over hva han så det gjorde med meg. Så jeg har lyst til å vise han at han ikke knakk meg helt, at det faktisk fikk meg til å bli en bedre versjon av meg selv, når sorgen endelig slapp taket. Anonymkode: f5d6c...f41 Ja, du kan jo si hva du vil og ro din båt. Fordi det er det det virker som du gjør. For båten din og kanskje du selv tror det du skriver. Du har fortsatt ikke klart å svelge den kamelen, og det betyr at han fortsatt betyr noe for deg selv om du ikke tror det selv. Om du oppsøker han og dama for å vise deg frem, også plutselig er det han som viser seg frem for deg. Da kommer det til å ta mye lengre tid å svelge den kamelen, som du burde svelge nå. Stygt å si, men det krever to for en tango, han har lurt deg, men du har latt deg lure. 4
heletv Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått høre at jeg ser sunnere og friskere ut. Forstår det kan virke som desperasjon, men jeg er bare så ufattelig bitter på han. Han ødela ett halvt år av livet mitt, fordi han løy og holdt meg for narr. Jeg gikk langt ned i kjelleren og orket ikke noe på flere måneder. Jeg hadde nok en ganske ekstrem form for kjærlighetssorg, samtidig som at jeg fikk vite at det jeg trodde vi hadde og den han var, viste seg å være løgn. Det var vanskelig å svelge. Det var som han godtet seg over hva han så det gjorde med meg. Så jeg har lyst til å vise han at han ikke knakk meg helt, at det faktisk fikk meg til å bli en bedre versjon av meg selv, når sorgen endelig slapp taket. Anonymkode: f5d6c...f41 Ja, han ødela et halvt år av livet ditt, men det er mye igjen. Om en stund kommer du til å se tilbake på dette og angre på at du ga han så mye tid i ettertid, det er så bortkasta. Jeg skjønner tankegangen din sååå godt, men dropp den, det er ikke verdt det. Hva får du ut av at han skal se at du har det bra? Du skal jo ikke ha noe mer med han å gjøre. La han få lov til å tro at han ødela deg, han høres ut som en douche, så tror ikke han kommer til å bry seg uansett. Eneste du kommer til å få ut av dette, om du ser friskere og bedre ut enn når han så deg sist, er at han oppsøker deg igjen og det blir en ny runde med hjertesorg. Let it go! 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 2 minutter siden, Adara skrev: Ja, du kan jo si hva du vil og ro din båt. Fordi det er det det virker som du gjør. For båten din og kanskje du selv tror det du skriver. Du har fortsatt ikke klart å svelge den kamelen, og det betyr at han fortsatt betyr noe for deg selv om du ikke tror det selv. Om du oppsøker han og dama for å vise deg frem, også plutselig er det han som viser seg frem for deg. Da kommer det til å ta mye lengre tid å svelge den kamelen, som du burde svelge nå. Stygt å si, men det krever to for en tango, han har lurt deg, men du har latt deg lure. Han betyr ikke noe lenger. Men det han gjorde mot meg betyr mye. Det plager meg virkelig og jeg er ekstremt bitter. Det har påvirket meg i så stor grad at jeg ble syk av det. Anonymkode: f5d6c...f41
Adara Skrevet 12. september 2020 #10 Skrevet 12. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han betyr ikke noe lenger. Men det han gjorde mot meg betyr mye. Det plager meg virkelig og jeg er ekstremt bitter. Det har påvirket meg i så stor grad at jeg ble syk av det. Anonymkode: f5d6c...f41 Og du tenker du blir frisk av å se han igjen og prøve å gjøre det ubehagelig for han og dama? 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Skrevet 12. september 2020 Dere har rett. Må jobbe med sinnet mitt over hva han har gjort. Han fortjener virkelig ikke mer av min energi, hverken god eller ond. Han er jo egentlig bare en patetisk søppelmann. Anonymkode: f5d6c...f41 4
heletv Skrevet 12. september 2020 #12 Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har rett. Må jobbe med sinnet mitt over hva han har gjort. Han fortjener virkelig ikke mer av min energi, hverken god eller ond. Han er jo egentlig bare en patetisk søppelmann. Anonymkode: f5d6c...f41 Men snakke med noen, det hjelper å få ut tankene og følelsene dine, da slipper de letter. Ja, han er en drittsekk, du fortjener bedre!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #13 Skrevet 12. september 2020 sikkert bedre å snakke med noen, enn å «stalke» fyren. når det er sagt, så er det veldig trist å lese hvordan slike menn kan påvirke damer så pass negativt som i din situasjon. kan hende jeg tar feil nå, men føler at det i større grad er menn som oppfører seg svikefullt; hører ikke så mange historier motsatt(selv om det selvsagt skjer). så er det så rart at mange av oss holder på singeltilværelse...😏sørge, gå ned i vekt, muligens bli sykmeldt. har heftige helsemessige og økonomiske konsekvenser. det verste synes jeg er når kvinner blir utsatt for kjønnssykdommer, som kan gi varige men. en ting er en såret stolthet, men varige fysiske skader, depresjoner etc. fytti helvete😬nei kom deg videre i livet, ts! du har brukt for mye krefter allerede. også på å lage denne tråden på nettet. he is not worth it Anonymkode: a808a...0a5 1
exictence Skrevet 12. september 2020 #14 Skrevet 12. september 2020 Vær glad du er kvitt ham, og vær glad du ser og er sunnere og friskere nå. Ikke gjær noe for å henne deg eller i den dur. Glem ham. Du har of får helt sikkert et mye bedre liv enn ham. Det er nok egentlig synd på ham, uten at det skal unnskylde ham det minste. Glem ham helt og fullstendig, er mitt råd. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 12. september 2020 #15 Skrevet 12. september 2020 Den beste hevnen TS, er å slutte å bry seg. Jeg forstår godt at det er bittert at han ødela en tid i ditt liv. Men seriøst, tror du at han bryr seg utover å slenge dritt om deg til sin kone om du forsøker å hevne deg?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #16 Skrevet 12. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: sikkert bedre å snakke med noen, enn å «stalke» fyren. når det er sagt, så er det veldig trist å lese hvordan slike menn kan påvirke damer så pass negativt som i din situasjon. kan hende jeg tar feil nå, men føler at det i større grad er menn som oppfører seg svikefullt; hører ikke så mange historier motsatt(selv om det selvsagt skjer). så er det så rart at mange av oss holder på singeltilværelse...😏sørge, gå ned i vekt, muligens bli sykmeldt. har heftige helsemessige og økonomiske konsekvenser. det verste synes jeg er når kvinner blir utsatt for kjønnssykdommer, som kan gi varige men. en ting er en såret stolthet, men varige fysiske skader, depresjoner etc. fytti helvete😬nei kom deg videre i livet, ts! du har brukt for mye krefter allerede. også på å lage denne tråden på nettet. he is not worth it Anonymkode: a808a...0a5 Har ingen interesse av han. Så skal ikke stalke han. Vil bare at han skal se at jeg fikk det bra til slutt. Men jeg kommer ikke til å gjøre det. Er det noen som har stalket noen her, så er det han. Han drev å oppsøkte meg i lang tid etterpå. Jævla idioten. Lot meg ikke komme videre. Anonymkode: f5d6c...f41
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #17 Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Den beste hevnen TS, er å slutte å bry seg. Jeg forstår godt at det er bittert at han ødela en tid i ditt liv. Men seriøst, tror du at han bryr seg utover å slenge dritt om deg til sin kone om du forsøker å hevne deg? Hva han slenger om meg til sin kjæreste, bryr meg fint lite. Han har slengt dritt om hun til meg også. Så akkurat hva dama syntes om meg, bryr meg fint lite. Anonymkode: f5d6c...f41
Gjest MissFlower Skrevet 12. september 2020 #18 Skrevet 12. september 2020 5 timer siden, Adara skrev: Ja, du kan jo si hva du vil og ro din båt. Fordi det er det det virker som du gjør. For båten din og kanskje du selv tror det du skriver. Du har fortsatt ikke klart å svelge den kamelen, og det betyr at han fortsatt betyr noe for deg selv om du ikke tror det selv. Om du oppsøker han og dama for å vise deg frem, også plutselig er det han som viser seg frem for deg. Da kommer det til å ta mye lengre tid å svelge den kamelen, som du burde svelge nå. Stygt å si, men det krever to for en tango, han har lurt deg, men du har latt deg lure. Du virker som ei som har blitt bedratt. Har jeg rett?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #19 Skrevet 12. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen interesse av han. Så skal ikke stalke han. Vil bare at han skal se at jeg fikk det bra til slutt. Men jeg kommer ikke til å gjøre det. Er det noen som har stalket noen her, så er det han. Han drev å oppsøkte meg i lang tid etterpå. Jævla idioten. Lot meg ikke komme videre. Anonymkode: f5d6c...f41 det beste er å komme seg videre. ikke la denne opplevelsen definere deg som menneske. du fortjener bedre💜jeg har selv slitt med en lignende opplevelse😏 Anonymkode: a808a...0a5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #20 Skrevet 12. september 2020 Hvis du vil gjøre det ubehagelig for drittsekken, så videresender du alt han sender deg - til damen hans 😎 2-0 😏 Anonymkode: 09c0d...187 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå