Gå til innhold

Hvordan er transfitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føles det å ha sex med en transfitte?

Og er de renslige? Eller samler det seg opp mye bakterier der? De er vel ikke selvrensende som en kvinnelig vagina?

Anonymkode: 6d62b...e26

Skrevet (endret)

Ikke noe særlig, gitt. Er ikke selvrensende og er faktisk bare et åpent sår som man må holde åpent med dildoer så det ikke stenger seg. Det er som oftest alltid hårballer der inne og en ny undersøkelse viste faktisk at 100% av transkvinnene luktet dårlig nedentil - som avføring - til tross for at de ikke mente det selv. En neovagina er så og si umulig å holde ren. Operasjonen er ren lemlestelse.

Anonymkode: 7aa93...bc9

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe særlig, gitt. Er ikke selvrensende og er faktisk bare et åpent sår som man må holde åpent med dildoer så det ikke stenger seg. Det er som oftest alltid hårballer der inne og en ny undersøkelse viste faktisk at 100% av transkvinnene luktet dårlig nedentil - som avføring - til tross for at de ikke mente det selv. En neovagina er så og si umulig å holde ren. Operasjonen er ren lemlestelse.

4BB3335D-FD9F-44EE-BA1F-B325A6BC236B.png

Hvordan kan det danne seg hårballer der? 

Anonymkode: 231ea...a93

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det danne seg hårballer der? 

Ballene brukes jo ofte eller annen type hud med hårvekst i området. Hårveksten slutter ikke bare av seg selv.

En neovagina blir heller ikke våt av seg selv dersom man ikke bruker “the lining” fra inni rumpen. Altså ytterste hudlaget fra inni rumpen. Da kan en neovagina self lubricate, men det er jo da altså med fuktigheten som danner seg fra en svett rumpe - ikke det at en kvinne faktisk blir våt nedentil fordi hun er opphisset.

Jeg har gjort en del research på dette fordi jeg synes det er veldig interessant samt at leger og media skjuler hvor grotesk denne operasjonen faktisk er. Det er utrolig mane transmennesker på Reddit som går på en svær smell etter såkalt «bottom surgery» og angrer - dette er veldig vanlig. Du kan jo se for deg fra dag en om du nettopp hadde operert et svært hull i kroppen som du måtte holde åpent fra dag én etter operasjonen med dildoer. Det er ekstremt smertefullt og en ekstremt risikabel operasjon MTP infeksjonsfare i det mest utsatte området menneskekroppen har for det.

Resultatet blir veldig ofte så som så ettersom en neovagina ikke blir våt av seg selv (med mindre man bruker hud fra rumpa så neovaginaen kan svette), ikke er  selvrensende slik at den nesten alltid stinker død og fordervelse med mindre man gjør daglig «douching» og at man også mister dybde i vaginaen slik at den blir ekstremt grunn fordi det er vanskelig å opprettholde en dyp vagina siden der gjør hinsides vond å såkalt «dilate».

• Liker 10
Skrevet

Dere kan jo se hva en trans-YouTuber har å si om saken så kan dere slutte å skrike diskriminering. 

• Liker 10
Skrevet

Det blir faktisk en fungerende slimhinne, det sa en kirurg jeg kjenner.

Anonymkode: a4895...363

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mucus membrane kommer fra huden tatt fra rumpen. En fungerende slimhinne er i denne konteksten er svetten fra rumpen og ikke en faktisk slimhinne. Det kan ikke lages utifra mannlige kjønnsorganer.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mucus membrane kommer fra huden tatt fra rumpen. En fungerende slimhinne er i denne konteksten er svetten fra rumpen og ikke en faktisk slimhinne. Det kan ikke lages utifra mannlige kjønnsorganer.

Du vet hvorfor det heter "gender Reassignment surgery"? Det er fordi til et visst punkt i mors mage, er barnet tvekjønnet. Så prosessen med kjønnsskifteoperasjon er å benytte seg av det man har i et mannlig kjønnsorgan, til å omgjøre det til noe som ligner et kvinnelig kjønnsorgan. Man lager ikke bare et hull og kapper penis av, hvis det var det du trodde. 

Jeg vet om M2F transkjønnede som har et velfungerende sexliv med partneren sin, med orgasme og alt. Det blir som sagt en slimhinne. 

• Liker 2
Skrevet

Selv om temaet åpenbart er svært sensitivt, og noen tydeligvis blir krenket, så er det absolutt interessant. Det gjør meg fryktelig vondt å lese at opererte opplever smerte slik jeg leser i noen innlegg. Dette var helt nytt for meg. Herregud så fryktelige konsekvenser 😟 Og det for noen som sannsynligvis har kjempet for å bli sitt rette selv. Vi må kunne prate om det! 

• Liker 20
Skrevet

Dette visste jeg ikke. Så vondt. 😢

Akkurat som transene ikke har gått gjennom nok frem mot operasjon...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sett bort fra at jeg synes fitte er et generelt lugubert ord, så finner jeg denne saken veldig interessant. Ikke det at jeg har tenkt noe over det tidligere, men alle sier jo at de blir helt perfekte og helt som en vanlig vagina. Det blir de jo tydeligvis ikke i det hele tatt. Så hvorfor er mange da så positive til disse operasjonene som tydelig kan føre til ekstreme ubehageligheter for pasienten? 

Anonymkode: 2c027...104

Ryddet for svar til avsporinger. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 13
Skrevet (endret)
18 timer siden, Fioljenta skrev:

Ble litt lamslått av det jeg leste. Helt fryktelig. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett bort fra at jeg synes fitte er et generelt lugubert ord, så finner jeg denne saken veldig interessant. Ikke det at jeg har tenkt noe over det tidligere, men alle sier jo at de blir helt perfekte og helt som en vanlig vagina. Det blir de jo tydeligvis ikke i det hele tatt. Så hvorfor er mange da så positive til disse operasjonene som tydelig kan føre til ekstreme ubehageligheter for pasienten? 

Anonymkode: 2c027...104

Ryddet for svar til avsporinger. Edie, adm.

Enig. Fitte er vulgært. Trådtittel problematiserer litt og krenker unødvendig. Temaet opprører meg, jeg kunne tenkt meg vite mer selv og håper de som opereres virkelig vet dette. 

Endret av Edie
  • Liker 4
Skrevet

Har hørt fra en bekjent at det er utrolig smertefullt, og lukter veldig. Er jo ikke selvrensende, så mye som blir igjen oppi der og lukter som det "råtner", sier seg selv at man ikke fåt ut alt med kun vannskylling.

Anonymkode: 05994...bd3

• Liker 4
Skrevet

Oj. Denne tråden her har gitt meg noe å tenke på.
Jeg er en av de som lenge har ment at for at de skal kunne sees på som kvinne, så måtte de også bli kvinne helt, dvs ta den operasjonen. Men med slike resultat som dette så skjønner jeg godt at kvinner ikke ønsker å gjøre den biten der.
Jeg tror jeg må gå i meg selv og revurdere mine egne holdninger.

Anonymkode: faf62...790

• Liker 25
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da?

Anonymkode: a4bbf...a22

Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ballene brukes jo ofte eller annen type hud med hårvekst i området. Hårveksten slutter ikke bare av seg selv.

En neovagina blir heller ikke våt av seg selv dersom man ikke bruker “the lining” fra inni rumpen. Altså ytterste hudlaget fra inni rumpen. Da kan en neovagina self lubricate, men det er jo da altså med fuktigheten som danner seg fra en svett rumpe - ikke det at en kvinne faktisk blir våt nedentil fordi hun er opphisset.

Jeg har gjort en del research på dette fordi jeg synes det er veldig interessant samt at leger og media skjuler hvor grotesk denne operasjonen faktisk er. Det er utrolig mane transmennesker på Reddit som går på en svær smell etter såkalt «bottom surgery» og angrer - dette er veldig vanlig. Du kan jo se for deg fra dag en om du nettopp hadde operert et svært hull i kroppen som du måtte holde åpent fra dag én etter operasjonen med dildoer. Det er ekstremt smertefullt og en ekstremt risikabel operasjon MTP infeksjonsfare i det mest utsatte området menneskekroppen har for det.

Resultatet blir veldig ofte så som så ettersom en neovagina ikke blir våt av seg selv (med mindre man bruker hud fra rumpa så neovaginaen kan svette), ikke er  selvrensende slik at den nesten alltid stinker død og fordervelse med mindre man gjør daglig «douching» og at man også mister dybde i vaginaen slik at den blir ekstremt grunn fordi det er vanskelig å opprettholde en dyp vagina siden der gjør hinsides vond å såkalt «dilate».

Penis blir til vagina. Den dyttes inn og bakover. Og ballene blir til ytre kjønnslepper. 

Anonymkode: a4bbf...a22

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj. Denne tråden her har gitt meg noe å tenke på.
Jeg er en av de som lenge har ment at for at de skal kunne sees på som kvinne, så måtte de også bli kvinne helt, dvs ta den operasjonen. Men med slike resultat som dette så skjønner jeg godt at kvinner ikke ønsker å gjøre den biten der.
Jeg tror jeg må gå i meg selv og revurdere mine egne holdninger.

Anonymkode: faf62...790

Derfor er spørsmål viktig. Synd at flere her mener at tråden er mobbing. Og det er veldig synd at det har blitt sånn at spørsmål er krenkende. Det er tvert imot viktig å stille spørsmål. Hvordan ellers skal man få svar? Det er sånn verden går fremover. Det er når folk begynner å finne på egne svar at det blir skummelt. Det er det som er skadelig for samfunnet. 

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Fioljenta skrev:

Ja, enig. Jeg er lykkelig over at jeg slipper å måtte ta et sånt valg. Så en video på YouTube som viste operasjonen, og jeg får helt vondt av de som har det så fælt med slik de ble født at de må gjennomføre en slik operasjon.

Anonymkode: 9157c...9c8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ryddet for innhold med opphavsrett og avsporinger.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Edit 2: Ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål om moderering tas på PM eller på Ris og ros. Edie, adm.

Endret av Edie
Skrevet

Ja vi kvinner som er kvinner kan være glade for at vi har vår vagina uten det problemet som de har. 

Anonymkode: c151a...03b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...