AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Får mange ganger når en liker meg. Blir nok selv mer int i menn som ikke prøver for mye. Jeg jobber i butikk og det kom inn en noe bekjent inn. I kassa kikker han 3 ganger rett inn i øynene etter han har sett en annen vei, tenkte da han kjente meg igjen fra Facebook - der han nylig la meg til. 2 dager etter handelen så liker han et bilde på instagram og kommenterer 🔥 på bildet på meldboksen. Etter det ville jeg sende han en liten oppmerksomhet, men neida, da ble han stille gitt! Er ikke det typisk? Er han kostbar fordi han kanskje har en aning av interesse fra min side? Har hatt føleksen av at det har vært en snule nyskjerrighet fra hans side. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Du får vente og se ... Jeg synes ikke det passer helt å kommentere noe når du sitter i kassa på jobben din. Dette hører privatlivet til, og når du har svart på melding fra ham har du i grunnen allerede vist at du er mottagelig for kontakt.  Anonymkode: 05eee...0b3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 «🔥» betyr jo hot så han er nok kun ute etter å ligge med deg. Anonymkode: 7c434...6c6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: «🔥» betyr jo hot så han er nok kun ute etter å ligge med deg. Anonymkode: 7c434...6c6 Gjør det det da? Jeg sendte han bare et hverdagsbilde, ikke av meg selv. Men det han tok en flamme under, var bilde av meg. Det jeg vil frem til er at de typisk trekker seg tilbake etter at de har gitt et lite hint. Og spesielt hvis jeg svarte med et bilde. Interesse eller kun vil ha et ligg? Hvordan merke forskjellene. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får vente og se ... Jeg synes ikke det passer helt å kommentere noe når du sitter i kassa på jobben din. Dette hører privatlivet til, og når du har svart på melding fra ham har du i grunnen allerede vist at du er mottagelig for kontakt.  Anonymkode: 05eee...0b3 Ja, verken han eller jeg sier noe når jeg sitter i kassa på jobb. Men plutselig gelt ute av det blå, liker han et bilde, da på my story (så det blir privat). Jeg vil jo anta at han har en smule interesse.. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gjør det det da? Jeg sendte han bare et hverdagsbilde, ikke av meg selv. Men det han tok en flamme under, var bilde av meg. Det jeg vil frem til er at de typisk trekker seg tilbake etter at de har gitt et lite hint. Og spesielt hvis jeg svarte med et bilde. Interesse eller kun vil ha et ligg? Hvordan merke forskjellene. Anonymkode: 09ce7...fac Ute etter et ligg, bare. Når du sendte et hverdagsbilde i stedet for puppebilde, skjønte han at du ikke er klar for bare et ligg. Anonymkode: 733e2...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ute etter et ligg, bare. Når du sendte et hverdagsbilde i stedet for puppebilde, skjønte han at du ikke er klar for bare et ligg. Anonymkode: 733e2...c5f Alle gutter er vel ikke slik? Han sendte jo ikke ingenting av seg selv. Men flammetegn på et bilde av meg. Så stille etterpå. Typisk boys si. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du sendte et hverdagsbilde i stedet for puppebilde, skjønte han at du ikke er klar for bare et ligg. Så da var det over for denne dama. Da tar vi neste liksom... 🤨 Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #10 Skrevet 12. september 2020 15 timer siden, Suma skrev: Hva sendte du ham? Et helt vanlig bilde. Et glass med hvitvin ingen respons etter det. 😆 Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 Da ville ikke jeg ha gjort noe mer, du får bare se hva han gjør videre. Er han taus etter at du har gitt respons, så viser det deg at han ikke er så interessert. Ellers ville han ha grepet sjansen med en gang han hørte fra deg. Anonymkode: 05eee...0b3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 6 timer siden, Bos43 skrev: Tafatt type. Må jo skjønne at alle må varmes opp.......litt om gangen, og så er du klar... Er han kostbar da? Merkelig han først begynner å følge meg, så kikke litt ekstra på butikken da han møter meg, for så like 2 bilder med et hot 🔥. Plutselig helt stille etter jeg sender han vinbildet? Hadde han ikke hatt en smule interesse for meg, så ville han aldri brukt tid på å sende meg reaksjonstegn. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 He's not that into you Anonymkode: e1221...969
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 49 minutter siden, Bos43 skrev: Vær litt tilbakeholden overfor han her. Er nok ikke helt i «vater» - vet ikke hva han vil. Dur er vel ikke då nøden at du må ha et ligg nå med en gang? Vent på neste som vet å oppvarte en Kvinne. Men hvorfor reagere på 2 bilder da? Bare for å fange oppmerksomhet, for så legge ballen død? Det er klart at det vekker min nyskjerrighet OG interesse jo mindre innpåslitne de er. Han ville tydelig fange oppmerksomheten min litt iallefall. Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 2 minutter siden, Bos43 skrev: Kanskje fikk han en annen kvinne på kroken. Boller seg med henne i stedet fir deg. Men si meg, er han så veldig attraktiv da? Ja, han er av typen jeg liker. Når han kommer til kassa, så kikker han ganske lenge i øynene mine. Pluss at han ser opp flere ganger, ikke bare ei gang. Vi møter på en måte blikkene til hverandre. DET skjrr svært sjeldent med andre. Utrolig kjekk ja, å når han blir så tilbakeholden som han er, blir jeg bare enda mer intr!;) Anonymkode: 09ce7...fac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 Er ikke så uvanlig å like bilder til folk man følger da, betyr ikke at man er intr. Jeg har flere ganger likt med flammetegn, t o.m på jenter, fordi de ser bra ut på bildet. Betyr ikke at jeg vil ha sex med dem.. Tror du har overtolka dette Anonymkode: 50d98...49b 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så uvanlig å like bilder til folk man følger da, betyr ikke at man er intr. Jeg har flere ganger likt med flammetegn, t o.m på jenter, fordi de ser bra ut på bildet. Betyr ikke at jeg vil ha sex med dem.. Tror du har overtolka dette Anonymkode: 50d98...49b Det er ikke det at han reagerte på det, men mer blikket han ga meg. Er ganske flink til å fange kroppspråk, og har ofte riktig der. Men siden han er så stille nå, så tenker jeg at han ikke vil vise mer. Så får tiden vise hva han gjør og vil. Kan jo såklart være at han holder på med ei dame og blir litt smågær'n på alt og alle. Det er jo triss alt lov frem til man blir i et fast forhold. Anonymkode: 09ce7...fac
Jean-Jaques Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 Noen hundre flere innlegg her med analyse PG grubling, vil sikkert føre til .... lite.... men hold oss oppdatert da!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 50 minutter siden, Jean-Jaques skrev: Noen hundre flere innlegg her med analyse PG grubling, vil sikkert føre til .... lite.... men hold oss oppdatert da! Han har enda ikke likt flere bilder. Men det kan plutselig komme. Anonymkode: 09ce7...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå