Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i kontrakten min på NAV at jeg får 40% lønn. Men vil det da si at jeg får lønn basert på sats, eller er det 40% av sats?

Anonymkode: f8599...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lønnstilskudd eller tiltakspenger?

Anonymkode: d8423...bd9

Skrevet

Har du fått lønnstilskudd? I såfall står lønnen din i kontrakten med arbeidsgiver. De utbetaler lønn som vanlig til deg, og så får de refundert  40% av NAV. 

Anonymkode: cac36...df0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått lønnstilskudd? I såfall står lønnen din i kontrakten med arbeidsgiver. De utbetaler lønn som vanlig til deg, og så får de refundert  40% av NAV. 

Anonymkode: cac36...df0

Får (snart)lønnstilskudd. Har ikke mottatt første lønna ennå :)

Synes bare det er rart dette med 40%..

TS

Anonymkode: f8599...d75

Skrevet

Lønnstilskudd er en støtteordning for arbeidsgivere, og det er arbeidsgiver som må søke om lønnstilskuddet. Når du deltar på tiltaket midlertidig lønnstilskudd er du ansatt på ordinære lønns- og arbeidsvilkår. Du skal utføre vanlige oppgaver i virksomheten. Lønnstilskuddet skal kompensere for lavere produktivitet. Du kan være midlertidig ansatt i hele eller deler av tilskuddsperioden.

Du får ordinær lønn og ansettelse i hel- eller deltidsstilling, mens arbeidsgiveren din får et tilskudd til lønnen din.

https://www.nav.no/no/person/arbeid/oppfolging-og-tiltak-for-a-komme-i-jobb/tiltak-for-a-komme-i-jobb/tilskudd-til-lonnsutgifter/tidsbegrenset-lonnstilskudd#chapter-2

Anonymkode: cf726...a28

Skrevet

Du vil ikke merke noe til lønnstilskuddet, du får normal lønn. Det er arbeidsgiver som får 40% refundert fra NAV.

Anonymkode: 450df...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...