AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Står i kontrakten min på NAV at jeg får 40% lønn. Men vil det da si at jeg får lønn basert på sats, eller er det 40% av sats? Anonymkode: f8599...d75
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Er det lønnstilskudd eller tiltakspenger? Anonymkode: d8423...bd9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 Har du fått lønnstilskudd? I såfall står lønnen din i kontrakten med arbeidsgiver. De utbetaler lønn som vanlig til deg, og så får de refundert 40% av NAV. Anonymkode: cac36...df0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fått lønnstilskudd? I såfall står lønnen din i kontrakten med arbeidsgiver. De utbetaler lønn som vanlig til deg, og så får de refundert 40% av NAV. Anonymkode: cac36...df0 Får (snart)lønnstilskudd. Har ikke mottatt første lønna ennå Synes bare det er rart dette med 40%.. TS Anonymkode: f8599...d75
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 Lønnstilskudd er en støtteordning for arbeidsgivere, og det er arbeidsgiver som må søke om lønnstilskuddet. Når du deltar på tiltaket midlertidig lønnstilskudd er du ansatt på ordinære lønns- og arbeidsvilkår. Du skal utføre vanlige oppgaver i virksomheten. Lønnstilskuddet skal kompensere for lavere produktivitet. Du kan være midlertidig ansatt i hele eller deler av tilskuddsperioden. Du får ordinær lønn og ansettelse i hel- eller deltidsstilling, mens arbeidsgiveren din får et tilskudd til lønnen din. https://www.nav.no/no/person/arbeid/oppfolging-og-tiltak-for-a-komme-i-jobb/tiltak-for-a-komme-i-jobb/tilskudd-til-lonnsutgifter/tidsbegrenset-lonnstilskudd#chapter-2 Anonymkode: cf726...a28
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 Du vil ikke merke noe til lønnstilskuddet, du får normal lønn. Det er arbeidsgiver som får 40% refundert fra NAV. Anonymkode: 450df...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå