Gå til innhold

Vannseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med et glass vin på en fredagskveld og tenker tilbake på ungdomstiden på 90 tallet og vannsenga. 
Var ei god seng, men må si at det ble mye sex for mineboka der. Full, one night stand og vannseng var en dårlig kombo. 

Noen som har noen gode og morsomme historier fra den tiden?? 

Anonymkode: 9730b...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, ja jeg husker den tiden, jeg hadde ei udempet vannseng. Nesten klin umulig å ha sex uten at mamma hørte oss... Du burde kanskje fylle opp senga di gutt, den bråker sånn når du snur deg, sa hun ofte... Hun visste nok hva som foregikk, og hun stakkars jenta som spiste frokost sammen med oss så bare ned i tallerkenen😅

Endret av Bamseklemmer
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Haha! Jeg hadde det aldri selv, men besøkte jo noen som hadde det. Jeg husker vagt at det gjaldt å finne èn takt hvor man kom i fase med vannet, og så holde den takten. Det var som å pule til en metronom. På den tiden hadde jeg som regel bare sex i fylla (og ikke veldig ofte), så det var aldri noen kjempesuksess.

Endret av Alterego666
Skrevet

Jeg var for ung for slikt da jeg hadde vannseng :) nå er jeg litt nysgjerrig på hvordan det ville vært! Kan man bli sjøsyk? 😁

Gjest Alterego666
Skrevet
7 minutter siden, Lilylune skrev:

Jeg var for ung for slikt da jeg hadde vannseng :) nå er jeg litt nysgjerrig på hvordan det ville vært! Kan man bli sjøsyk? 😁

I kombinasjon med høy promille: Ja.

Skrevet

En bekjent fikk en attpåklatt og skyldte på vannsenga...

Skulle hoppe av i svingen, men slo knærne i bunn mens hun fløt opp...

Ser for meg hvordan han strevde og bannet mens hun lå hjelpeløs under og så kun det hvite i øynene hans. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...