Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7, har to barn fra før. Så et bankende hjerte for 4 dager siden. Dog litt sakte da det nettopp startet å banke. Men siden det var en jevn takt og det lå på 95 i minuttet så sa jm at det mest sannsynlig nettopp startet å banke (ul apparatet klarte ikke fange lyden opp helt engang, for det var så lite). Men jeg har absolutt ikke følelsen på meg at dette er kommet for å bli. Sikkert fordi jeg er redd. 
Noen gode ord/generelle erfaringer med det å sitte med en dårlig følelse? Hvordan endte det? 

Anonymkode: 2c78b...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke særlig lovende ut. I uke 6 skal hjerte banke raskt og greit. 

Anonymkode: 0a396...5ad

Skrevet

Åh...

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i uke 7, har to barn fra før. Så et bankende hjerte for 4 dager siden. Dog litt sakte da det nettopp startet å banke. Men siden det var en jevn takt og det lå på 95 i minuttet så sa jm at det mest sannsynlig nettopp startet å banke (ul apparatet klarte ikke fange lyden opp helt engang, for det var så lite). Men jeg har absolutt ikke følelsen på meg at dette er kommet for å bli. Sikkert fordi jeg er redd. 
Noen gode ord/generelle erfaringer med det å sitte med en dårlig følelse? Hvordan endte det? 

Jeg har troa på at man skal jobbe for GOD følelse på alt i livet! For de fleste går det BRA, så hvorfor forvente det verste? Uansett blir man like skuffet, forberedt eller ei. 

Anonymkode: 10770...cb7

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, føler du skremmer opp unødvendig nå! JM hadde jo sagt det dersom det var mistanke om noe galt.. 

Jeg forstår hvordan du har det Ts. Jeg hadde også en skikkelig dårlig følelse hele første trimester. Turte aldri å glede meg over graviditeten. Men alt går veldig bra i magen her, så jeg uroet meg uten grunn. Prøv å tenke positivt så går tiden mot 12 uker raskere 💖

Anonymkode: 7f0f9...b50

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kommentar er dette?

Skjerp deg!

Anonymkode: da7b7...d00

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...