AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Jeg er 5 dpo i dag. I kveld har jeg murringer i magen som kommer som småe stikk nederst i magen, har litt hodepine og kjenner litt ømhet i underlivet. Kan dette være egget som fester seg eller er det for tidlig? Anonymkode: 8ecca...501
Neutral90 Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 5 dpo i dag. I kveld har jeg murringer i magen som kommer som småe stikk nederst i magen, har litt hodepine og kjenner litt ømhet i underlivet. Kan dette være egget som fester seg eller er det for tidlig? Anonymkode: 8ecca...501 Det er nok litt tidlig. Mest trolig skjer det 6 - 8 dpo.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 https://nhi.no/graviditetsoraklet/mor/svangerskapsuke-2/ leste her at det kan skje allerede 5 dager etter EL, men at det vanligste er 6-8 Anonymkode: 8ecca...501 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 5 dpo i dag. I kveld har jeg murringer i magen som kommer som småe stikk nederst i magen, har litt hodepine og kjenner litt ømhet i underlivet. Kan dette være egget som fester seg eller er det for tidlig? Anonymkode: 8ecca...501 Det er for tidlig for egget å feste seg allerede Anonymkode: 569a9...913
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for tidlig for egget å feste seg allerede Anonymkode: 569a9...913 Nei, i følge artikkelen jeg publiserte over er det fra 5 dpo og hvis du søker på google på når egget fester seg så er det fra 5 dpo Anonymkode: 8ecca...501
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #6 Skrevet 11. september 2020 Jeg husker at jeg kjente noe lignende nålestikk under navlen. Litt som om noen poket meg med nål rett under huden. Fikk positiv test noen få dager etter 🤷♀️ Husker ikke eksakt hvor mange dpo jeg var, men det var den eneste tingen jeg la merke til under hele dpo perioden. Vil tippe jeg var 6-7 dpo siden jeg fikk antydning til positiv test 9 dpo 🤔 Anonymkode: 6b214...52f
Lorieen Skrevet 11. september 2020 #7 Skrevet 11. september 2020 Jeg kjente det jeg antar var festesmerter 5-6 dpo, testet klart positivt 9 dpo med tidligtest. 1
nøtta Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 Jeg opplevde det fem dpo. Fikk positiv 10dpo, testet ikke før, men den var meget positiv da:) så jeg mener det er noe som heter festesmerter🙈 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker at jeg kjente noe lignende nålestikk under navlen. Litt som om noen poket meg med nål rett under huden. Fikk positiv test noen få dager etter 🤷♀️ Husker ikke eksakt hvor mange dpo jeg var, men det var den eneste tingen jeg la merke til under hele dpo perioden. Vil tippe jeg var 6-7 dpo siden jeg fikk antydning til positiv test 9 dpo 🤔 Anonymkode: 6b214...52f Livmoren ligger ikke rett under navlen. Herregud, nå må folk gi seg. Det er ikke fysisk mulig å kjenne egget feste seg. Man har ikke følelser inni livmoren. Anonymkode: b1bc3...274 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #10 Skrevet 12. september 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livmoren ligger ikke rett under navlen. Herregud, nå må folk gi seg. Det er ikke fysisk mulig å kjenne egget feste seg. Man har ikke følelser inni livmoren. Anonymkode: b1bc3...274 Hvorfor kjenner man mensen da? Fordi livmoren trekker seg sammen. Dette er det samme. Nei du kan ikke kjenne øyeblikket det lille egget fester seg, men du kan kjenne kroppen sin reaksjon på det. Og alle artikler jeg har lest siden i går sier at mensen kramper kan forekomme når egget fester seg, men vis meg en artikkel der det står at det er umulig? Anonymkode: 8ecca...501 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Skrevet 12. september 2020 Har en veldig sterk følelse på at jeg er gravid. Hatt vondt i korsryggen, bankende hjerte, kraftige stikkinger og mensensmerter i hele natt. Jeg har aldri opplevd noe lignende utenom mensen. Og den er alltid regelmessig og symptomene kommer 1-2 dager før den er her for fullt. Anonymkode: 8ecca...501
Amatariel Skrevet 12. september 2020 #12 Skrevet 12. september 2020 Har aldri kjent det de 7 gangene jeg har blitt gravid, men en av disse fikk jeg en festeblødning på 9dpo.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #13 Skrevet 12. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en veldig sterk følelse på at jeg er gravid. Hatt vondt i korsryggen, bankende hjerte, kraftige stikkinger og mensensmerter i hele natt. Jeg har aldri opplevd noe lignende utenom mensen. Og den er alltid regelmessig og symptomene kommer 1-2 dager før den er her for fullt. Anonymkode: 8ecca...501 Bankende hjerte? Har du ikke vanligvis det? Anonymkode: a9221...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå