Gå til innhold

Gaver til 6mnd gammel baby (JUL)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er ca 3 mnd nå, og jeg har begynt å tenke julegaver, blant annet fått spørsmål av andre allerede hva vi ønsker oss til baby. Innen jul så er h*n 6mnd. Hva bør man ønske seg til baby i alder av 6mnd?

Gjerne legg ved linker av gode aktivitetsleker, bøker, eller andre ting som vi kan trenge i fremtiden. Er mitt første barn og har ikke peil på hva h*n trenger.

Anonymkode: 1a962...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putteboks, sangbok, andre bøker, myk tøyball, klær.

Anonymkode: 7aa0b...2cb

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Leke med speil på, biteringer (Sophie giraff var poppis her), babygym, sangkort med bilder, balaklava.

Skrevet

Har du alt du trenger av utstyr? Bilstol, stellebord, nydelig sengetøy, tepper, aktivitetsteppe, vippestol, barneservice, alt av klær/sko osv. Småtassene vokser så fort, så de trenger stadig nye ting ❤️

Skrevet

Pekebok

Puttekasse

Stableklosser

Anonymkode: bb7e8...e24

Skrevet

Kjøp en liten bamse. Han trenger ikke mer i den alderen. Skjønner ingenting enda. 

Anonymkode: 1a937...31b

• Liker 1
Skrevet

Putteballen til Tupperware!

Anonymkode: 4d1f6...b5b

Skrevet

Klær og eventuelt et par leker. De to første årene er det gull med klær. De bryr seg sjelden om hva de får og klær er det alltid behov for. 

Anonymkode: 47bc8...ca8

Gjest Geirfuglen
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en liten bamse. Han trenger ikke mer i den alderen. Skjønner ingenting enda. 

Min erfaring er at ønskeliste faktisk er lurt. Vi hadde en baby som ble født en måneds tid før jul, og han fikk sykt masse julegaver selv om han akkurat hadde fått velkommen til verden-gaver av alle sammen. Så da er det lurt å ønske seg så man får ting de faktisk ikke har eller kan trenge på sikt. Bamser blir det fort overflod av. Selv kjøpte vi ikke gave til babyen første jula, men veldig mange vil gi.

Skrevet

Ull

Anonymkode: 26078...859

Skrevet

Penger til fond som senere kan gå til bolig. 

Anonymkode: 88c0e...319

Skrevet
På 12.9.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Bamse er jo det mest ubrukelige av alt. Mye lurere å ønske seg klær, utstyr, leker som varer og andre ting barnet uansett trenger senere. 

Anonymkode: 44265...cf2

• Liker 2
Skrevet

Hjemmestrikk

Ull

Bilstol (dyr gave da)

Bæremeis

Minimeis

Gåvogn

Junior dyne og pute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...