Gå til innhold

Bør en ligge ned lenge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man ligge på ryggen og hvor lenge etter samleie? Vi måtte rett i dusjen og ut rett etter sengekos. Blir den runden bortkastet? El i dag og ønsker det skal klaffe. 

Anonymkode: 81328...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min anbefalte å ligge ned i ca 15 min etter sex. Men det er selvfølgelig ikke bortkastet om du ikke gjorde det! Sædcellene svømmer fort og at du reiser deg opp rett etterpå betyr ikke at de ikke kommer opp i skjeden.

Anonymkode: 3ccc6...139

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt akkurat det samme som deg. Jeg føler at flere sædceller får til å svømme og komme seg til målet om jeg ligger med en pute under rumpa i 20 min etter sex.. Og det rinner mye mindre sæd ut etter jeg har ligget en stund etter sex kontra når jeg reiser meg med en gang etterpå.. om det har sin hensikt det vet jeg ikke... men har lest litt på nettet om dette og ser at i USA så anbefales det at prøvere ligger en stund etter sex 😊 men tror nok at fe beste sædcellene uansett er kommet godt på vei i det du reiste deg for å dusje 😊

Anonymkode: be8bc...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.............Jeg føler at flere sædceller får til å svømme og komme seg til målet om jeg ligger med en pute under rumpa i 20 min etter sex.. ...............................

Det vanligste er jo at bare en kommer til målet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Whistler skrev:

Det vanligste er jo at bare en kommer til målet.

Joda det vet jo jeg også. Men det øker jo sjansen hvis det gjør til at flere sædceller kommer seg av gårde... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en reportasje fra en av de klinikkene i Danmark der kvinner drar for å bli gravide når de ikke har partner.. der lå kvinnene ganske lenge etter å ha blitt inseminert hvertfall

Anonymkode: 47966...3e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 9ba9c...b29

Skjerp deg.. la være å lese og svare på trådene hvis du blir så provosert..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at det ikke har noe å si. Det som evnt renner ut når man er ferdig er uansett 'overflødig' sæd. Jeg har blitt gravid mange ganger, og aldri bevisst ligget i ro etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg.. la være å lese og svare på trådene hvis du blir så provosert..

Jammen herrefred, det går jo an å være litt kritisk 🤯

Anonymkode: 9ba9c...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...