AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Noen som har noen gode forslag eller erfaringer? Er veldig nysgjerrig på en mannlig kollega jeg har jobbet med i 3 år nå. Vi jobber ikke i samme avdeling, men ser hverandre stort sett flere ganger om dagen. Han er en rolig mann som ikke sier så alt for mye, men kommer gjerne med noen morsomme kommentarer i forbifarten (til alle). Synes han er vanskelig å lese da han er lik mot alle, og er redd for å tråkke feil siden jeg er i en lederrolle overfor han (jeg er ikke sjefen hans, men vi har veldig ulike stillinger). Tenker dette også kan gjelde andre vei dersom han skulle være interessert. Han er også 12 år eldre enn meg. Vi har hatt det gøy sammen flere ganger på sosiale arrangement med jobben. Jeg har inntrykk av at han har lite erfaring med damer, og ikke har vært i forhold på mange år. Har forsøkt å hinte litt forsiktig, men er usikker på hvordan han tar det. Han er mer frempå etter noen øl, men like reservert igjen på jobb. Forrige fredag feks sa jeg at jeg prøvde å få med noen kollegaer på en øl etter jobb. Han responderer med å si «kan du ikke spørre Xxx da», jeg svarer «du må jo bli med, vil ikke bare dra med han.» Han drar litt på det, smiler og ler, og sier vi får ha det til gode. Anonymkode: 59a6f...51f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Vet du at han er singel da? Anonymkode: 0b8e5...64d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 Det ser ut som mannen du liker, har opplevd en del i livet. Kan si at det blir litt utfordringer, på balansen med og sjekke han opp og samtidig opptre profesjonell. Nå vet jeg ikke hvor komfortabel du blir, med tanken på at kan hende det blir avisning, og du kan føle deg flau over det. Jeg har no intrykket over, at han ikke er så veldig selvsikker på seg selv da. Så gjerne være litt obs på at når du flørter med han, du kan gjøre det, så meget tydeligvis så mulig. Men vær obs på at i hannes perspektiv, så skjer følgenes tanker "Jeg tror ikke hun flørter med meg". "Er bare jeg som innbiller meg dette". Kort fortalt alle initiativene du tar, vil bli oppfattes ifra hannes perspektiv, at det er bare en overfladisk flørt. Han tror ikke du liker han, selvom du kan gjøre det så åpenbart som mulig. Derfor når det skjer, så må du ikke gi opp, og tenke at kanskje han ikke er interessert, eller liker deg. Det beste rådene jeg kan gi deg, er at du må være tålmodig. Vær litt mer initiativrik, men gjerne presis og. Ikke sånn diskre måten når du skal invitere, eller vil finne på noe. Da vil han iallefall ikke skjønne det, husk du dealer med en som er litt usikker, så tankene på at du flørter med han, vil ikke falle på plass. Du må være mer direkte som i, Jeg vil finne på noe med DEG, jeg vil ha en kopp kaffe med DEG, jeg vil være med DEG. Det har aldeles ingenting med at du må være "mannen" i forholdet. Det hele høres rart og merkelig ut, og det er ihvertfall noe du ikke er vant til, da de fleste damer er generelt vant med at mannen sjekker opp. Men du har 2 scenarioer, vil du vente til han føle seg klar, eller mer selvsikker på seg selv, kanskje han oppdager deg da? Det kan jo ta opptil flere måneder, til flere år? Er du villig til og vente så lenge? Eller vil du heller ta initiativet, og kanskje det kan lede til noe? Du sparer også tid og krefter, ikke minst frustrasjoner Lykke til, og jeg håper at noen av rådene mine hjelper. Mvh M30 år Anonymkode: fabc0...73d 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 Han vil vel unngå metoo så her får du være litt mer frempå og ta initiativ. Hadde aldri funnet på å ligge med kollega nå til dags hvis hun ikke hadde vært direkte. Anonymkode: 6559c...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 Han avviste deg. Hvis han hadde vært interessert, ville han ha grepet muligheten du ga ham til å bli med deg ut, eller han kunne foreslått at dere heller gikk ut påfølgende uke, om det ikke passet denne gangen. Du kan alltids forsøke en gang til, men det kan fort tolkes som innpåslitent om du stadig spør. Hvis dere er på firmafest eller kurs i jobbsammenheng, kan du sette deg ved ham og prøve å bli bedre kjent, du vil da se om han bare snakker høflig med deg for så å gå videre til andre, eller om han blir sittende ved deg. Det her med relasjoner på jobb kan fort utvikle seg til å bli kleint, særlig om en som er uinteressert oppfatter at det er en som prøver seg. Ville tatt det her veldig forsiktig. Anonymkode: 66bae...e32 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han avviste deg. Hvis han hadde vært interessert, ville han ha grepet muligheten du ga ham til å bli med deg ut, eller han kunne foreslått at dere heller gikk ut påfølgende uke, om det ikke passet denne gangen. Du kan alltids forsøke en gang til, men det kan fort tolkes som innpåslitent om du stadig spør. Hvis dere er på firmafest eller kurs i jobbsammenheng, kan du sette deg ved ham og prøve å bli bedre kjent, du vil da se om han bare snakker høflig med deg for så å gå videre til andre, eller om han blir sittende ved deg. Det her med relasjoner på jobb kan fort utvikle seg til å bli kleint, særlig om en som er uinteressert oppfatter at det er en som prøver seg. Ville tatt det her veldig forsiktig. Anonymkode: 66bae...e32 Nettopp dette jeg også har tenkt på. Kleint å kjøre på hvis han har forsøkt å avvise meg på en høflig måte. Samtidig opplever jeg at han ønsker kontakt når vi først er ute, og derfor undres jeg over om han bare en forsiktig, ikke så spontan at han bare blir med rett fra jobb, ikke tør å spørre tilbake om det passer en annen dag. Han setter seg ofte ved meg og prater lenge når vi først er på ting. Mye humor og «småerting». Anonymkode: 59a6f...51f
Bamseklemmer Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 (endret) Jeg kan gi deg et råd som passer på meg... Jeg liker øyekontakt når vi prater, se litt ned på brystkassa, skuldrene, gjerne vurdere meg med øynene og gi meg et smil etterpå.. Håndhilser du, skal du aldri slippe taket før jeg gjør antydning til det. Skryt gjerne litt av klestilen min og ting jeg gjør på fritiden. Har du muligheter med kroppskontakt f.eks. arm imot arm, sender det strålinger gjennom kroppen min, du vil nok se responsen iallefall hvis hårene reiser seg og får gåsehud... Ser du den kan du bare bjuda på med muntlig flørting... Alt dette er jo skjult flørting som ingen andre legger så mye merke til, men det må bør være en liten gnist mellom dere... Endret 12. september 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 Utifra det siste der høres det ikke ut som han er så interessert Anonymkode: 8e834...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Skrevet 12. september 2020 Han er ikke interessert. Dropp det. Anonymkode: 3d922...ccd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå