Gå til innhold

Liker å gi oralsex bedre enn samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler mye mer nærhet og intimitet når jeg gir samboeren ( mann)  oralsex. Med tungen føler jeg at jeg kommer næmere og kommer tettere på den delen av kroppen. Jeg synes det føles mye bedre enn vanlig samleie, som ofte er ganske kjedelig. 

Jeg forstår  ikke hvorfor jeg føler det sånn. Det er liksom ikke skikkelig sex. Jeg savner å nyte vanlig samleie på samme måten. Noen andre som liker å gi oralsex bedre enn vanlig samleie? 

Anonymkode: 5ebe1...c7b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oralsex er sex. Sex er ikke bare piv. 

Anonymkode: 70a6a...695

• Liker 1
Skrevet

Om samleie er kjedelig tror jeg dere burde jobbe litt med hvordan dere gjør det. 

Jeg fikk ikke særlig ut av samleie tidligere heller. Øvde meg med dildo og onanering, til jeg "knakk koden" for at jeg skulle nyte det. 

For min del litt mer pirring i forkant av at han trengte inn, ved at han bare presset mot åpning til han merket at jeg ønsket mer, og så litt rolig inntrengning og knulling først. Da hang jeg med. Han må også roe ned litt og pirre innimellom, ikke bare kjøre hastig på. 

Det løsnet alt for meg. Og oss. 

Anonymkode: 80255...e86

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oralsex er sex. Sex er ikke bare piv. 

Sex er ikke komplett uten å sprute inni riktig hull uten kondom. Alt annet er bare foreplay.

Anonymkode: 6177c...89d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke komplett uten å sprute inni riktig hull uten kondom. Alt annet er bare foreplay.

Anonymkode: 6177c...89d

Feil! 

Skrevet

Liker best kombinasjonen oralsex først, så samleie etterpå... Oralsex blir jo mye brukt for å varme opp... 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Liker best kombinasjonen oralsex først, så samleie etterpå... Oralsex blir jo mye brukt for å varme opp... 

Synes akkurat det samme selv, liker å gi oralsex, ikke så mye nytelse i å få det. Har aldri møtt en kvinne som kan dette skikkelig :) Eller så er det bare oppskrytt. Ut og inn sex er bare kjedelig uansett, så det å variere dette er viktig. Jeg elsker å fingre en dame til orgasmer, blitt ganske flink til dette og kan klare å få henne til å komme flere ganger med dette i kombinasjon med andre ting. Ingenting gir mer nytelse en å se en kvinne komme flere ganger. Det er så utrolig sexy.

Anonymkode: 1cd0f...cf9

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å fingre en dame til orgasmer, blitt ganske flink til dette og kan klare å få henne til å komme flere ganger med dette i kombinasjon med andre ting. Ingenting gir mer nytelse en å se en kvinne komme flere ganger. Det er så utrolig sexy.

Er du min ukjente tvilling? 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...