Gå til innhold

Barn, regnvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fælt å sende barn ut for å leke når det regner? 

Synes å huske det var gøy i søylepytter å finne ly under busker, trillebårer osv. 

Barnet er 8 år. 

Anonymkode: e56e1...8e5

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Beklager men jeg klarer ikke ta dette innlegget seriøst 🙉

Skrevet

Fælt er det ikke men jeg går ikke ut selv om jeg ikke "må" når det regner så jeg hadde ikke sendt han ut uten mål og meining nå når han er så stor. Når han var liten så kunne vi godt gjøre det, hoppe i sølepytter og slikt men ikke etter han begynte på skolen. Da får han velge selv om han vil ut i regnet. :) 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fælt å sende barn ut for å leke når det regner? 

Synes å huske det var gøy i søylepytter å finne ly under busker, trillebårer osv. 

Barnet er 8 år. 

Anonymkode: e56e1...8e5

Nei. Barn elsker jo å være ute i regnet. Regntøy og støvler på, så tut og kjør. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvis jeg ikke kunne sende mitt barn ut når det regnet da hun var liten, hadde vi ikke kommet oss mye ut. Selvfølgelig kan barn ut når det regner.

• Liker 1
Skrevet

Tenker dette er veldig subjektivt. I utgangspunktet, nei, men det kan jo være noen barn som virkelig misliker regn, og da kan det kanskje oppleves litt fælt for dem. 

Anonymkode: c16ed...d68

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på. Er det noe moro aktiviteter som å grave i sandkassa og hoppe i sølepytter, greit, men å tvinge henne ut bare fordi jeg elsker å gå tur i øs pøs, blir bare slemt 😅 

Anonymkode: db57d...a75

Skrevet

Så store barn hadde jeg ikke tvunget til å være ute uten mål og mening. Har selv en på 9 år å skal vi ikke noe spesielt så få han velge om han vil være inne eller ute når det regner.

Anonymkode: 6d13c...b2b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så store barn hadde jeg ikke tvunget til å være ute uten mål og mening. Har selv en på 9 år å skal vi ikke noe spesielt så få han velge om han vil være inne eller ute når det regner.

Anonymkode: 6d13c...b2b

Uten mål og mening? De er jo ute for å leke?

Anonymkode: f4bcf...15a

• Liker 1
Skrevet

Min eldste sønn var ikke særlig lysten på å ut og leke i regnet når han var litt yngre. Men min 2 år gamle gutt elsker å være ute uansett vær. Men det spørs om han syntes det er så gøy når han er 9 år.. Tror jeg hadde latt ungen bestemme til en viss grad når han var så stor, eller verdt et godt eksempel og vært ute med han

Anonymkode: 15045...772

Skrevet

Her er vi ute HVER dag uansett vær. Barna er utebarn og klarer ikke være inne en hel dag. De kan også være ute i flere timer, de finner ly hvis de vil. De får komme inn når de fryser. Er 9 og 7 år gamle. 

Anonymkode: 79421...683

Skrevet

Om det hadde vært fælt hadde barna på Vestlandet aldri vært ute🤣🤣🤣

Anonymkode: 1e967...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...