AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Er 7 dpo - kjørte bil i dag og havnet i nesten ulykke der jeg måtte reagere kjapt og bremse hardt. Pøsregn, ingen sikt, vannplaning og adrenalin i kroppen. Hjerte banket og kvalmen på plass med en gang, men fikk også veldig vondt i korsryggen, som sterke menssmerter i ryggen. Blir med en gang bekymret for at en mulig sjans egget evt. hadde for å feste gikk i dass pga plutselig stress, der kroppen prioriterer overlevelse over implantasjon. Sukk - vet det er lite sannsynlig, men føler bare alt går galt i mitt liv, prøvd i 3 år, er lei og trøtt. Ingen hensikt med denne tråden, trenger kanskje bare litt trøst. Anonymkode: f973f...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Dette går nok kjempebra hvis du er/ blir gravid nå. Egget er veldig lite og ligger godt beskyttet inne i livmora. Jeg hadde ICSI for 3 år siden og var litt stressa for å sykle, spes i humper etter egginnsett. Gynekolegen betrygget meg om at det var ingen fare for egget, det var godt beskyttet. Hvis dere har prøvd i 3 år håper jeg dere har oppsøkt hjelp, det er veldig slitsomt å være prøver når d aldri går, jeg erfarte hvert fall en stor lettelse da vi fikk hjelp. Håper virkelig du har en liten rallysjåfør i magen❤️ Lykke til❤️ Anonymkode: f0a37...d67 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette går nok kjempebra hvis du er/ blir gravid nå. Egget er veldig lite og ligger godt beskyttet inne i livmora. Jeg hadde ICSI for 3 år siden og var litt stressa for å sykle, spes i humper etter egginnsett. Gynekolegen betrygget meg om at det var ingen fare for egget, det var godt beskyttet. Hvis dere har prøvd i 3 år håper jeg dere har oppsøkt hjelp, det er veldig slitsomt å være prøver når d aldri går, jeg erfarte hvert fall en stor lettelse da vi fikk hjelp. Håper virkelig du har en liten rallysjåfør i magen❤️ Lykke til❤️ Anonymkode: f0a37...d67 Ts her. Takk for fine ord ❤️ det var betryggende. Ja, ting har tatt lang tid mtp hjelp, misforståelser og henvisninger som ikke ble sendt. Men har så vidt begynt nå. Har gått på hormonbehandling en stund og ble inseminert for 7 dager siden. Så følte det var litt mer håp denne ganga, men så blir jeg bare redd for at hver lille ting kan ødelegge den økte sjansen. Jeg tenker mer på at adrenalinet overtar og andre hormoner som trengs for festing blir nedprioritert. Men det er sikkert ikke slik kroppen fungerer 🙈 bare jeg som holder på å bli gal i denne ensomme prosessen 🤪 Anonymkode: f973f...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 Det går nok helt fint med den lille om du har blitt gravid! Den er godt beskyttet inni der. Tenk på at det er kvinner som blir banket av sine menn der ute, er rusmisbrukere osv osv. men barn får de likevel. Men anbefaler en tur til legen uansett, for andre ting. Spesielt når du sier at du fikk vondt i ryggen. Anonymkode: 9ab15...af5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 ... Nei, det er ikke farlig. På noe vis. Anonymkode: 53a7c...8b2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #6 Skrevet 11. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går nok helt fint med den lille om du har blitt gravid! Den er godt beskyttet inni der. Tenk på at det er kvinner som blir banket av sine menn der ute, er rusmisbrukere osv osv. men barn får de likevel. Men anbefaler en tur til legen uansett, for andre ting. Spesielt når du sier at du fikk vondt i ryggen. Anonymkode: 9ab15...af5 Joda du har rett. 🙂 Takk for svar. Jeg er bare generelt ikke så heldig i livet. Jeg vet det er en overreaksjon, men det er nok mer en reaksjon på hvor mye dette har tært på meg og min psyke. Vet bare ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dette er smertefullt og ensomt, vi har fått hjelp alt for seint. Og jeg føler meg ferdig brukt, all styrke og krefter jeg hadde, jeg føler meg helt tom. Anonymkode: f973f...a3c
Elaine Marley Skrevet 11. september 2020 #7 Skrevet 11. september 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå