AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Han digger at jeg jukker på han og stimulerer meg selv på penisen hans. Noe vi begge liker så det kan foregå lenge! Og at jeg holder rundt halsen hans mens jeg rir. Er det andre ting jeg kan gjøre for å gi han den følelsen? Jeg liker å klatre opp og få han til å slikke meg. Men jeg er jo ikke akkurat super dominant! Anonymkode: d7ad3...59b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Er ikke alene der😉 Jeg elsker at dama mi bruker meg som et sexleketøy og hun digger det også. Kan være alt fra å måtte slikke henne i timesvis både før og etter samleie, bruke masse sexleketøy på henne, hun sitter på meg, er bestemt og gir seg ikke før hun har minimum har fått 5 orgasmer, låse meg inn med "kukbur" når hun er ute å handler eller ute med venner sånn at jeg alltid holder meg sulten og kåt på henne og mange flere ting.😅 Digger det og er kåt på henne 24/7😋😅 Anonymkode: 786bc...38b 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke alene der😉 Jeg elsker at dama mi bruker meg som et sexleketøy og hun digger det også. Kan være alt fra å måtte slikke henne i timesvis både før og etter samleie, bruke masse sexleketøy på henne, hun sitter på meg, er bestemt og gir seg ikke før hun har minimum har fått 5 orgasmer, låse meg inn med "kukbur" når hun er ute å handler eller ute med venner sånn at jeg alltid holder meg sulten og kåt på henne og mange flere ting.😅 Digger det og er kåt på henne 24/7😋😅 Anonymkode: 786bc...38b Kukbur? Det hørtes litt spennende ut 😁 hmm synes det er sykt digg når vi har sex og han er veldig nær å komme og spør meg om han skal eller ikke! Liker den kontrollen. Jøss, jeg kan få han til å be om å få orgasme også.. det kunne vært spennende å prøve noen ganger.. ikke hver gang, liker for mye variasjon og at jeg også kan være den som må be 😅 Anonymkode: d7ad3...59b
Jentadi Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 (endret) Du kan binde hendene hans. Da har du kontroll. Endret 12. september 2020 av Jentadi
Gjest Paramount Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke alene der😉 Anonymkode: 786bc...38b Nei, antar vi er, mja la meg se; vi er ca 7,8 milliarder mennesker totalt på jordkloden. Dersom halvparten er menn, noen flere kanskje. Så for å ikke overdrive, er vi 2-4 milliarder menn totalt sett som lar oss begeistre av dette.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 Partner og jeg switcher, så jeg har god erfaring med å være typen din. Ofte binder hun meg og bruker meg som et sexleketøy. Rir meg mens jeg ikke kan bevege meg, jukker på alle deler av kroppen min. Favorittene våre er nok når hun facesitter meg og spruter ut over ansiktet mitt, rir meg mens jeg sitter bundet fast til en stol eller knuller meg med en strap-on som også går opp i henne. Slik kan vi holde på i timesvis, og en annen gang bytter vi roller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå