Gå til innhold

Flere med rosacea/generell rødhet og sensitivitet i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere også reagerer negativt på produkter med canola oil? Får alltid en varmende følelse i huden etter bruk. Dette er bare ett av mye jeg ikke ser ut til å tåle. Kan ikke ha produkter med dufter eller ekstrakter heller..

Anonymkode: 83247...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt naturlig med oljer, ekstrakter og syrer er døden for huden min. 

Anonymkode: f693d...75d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt naturlig med oljer, ekstrakter og syrer er døden for huden min. 

Kan jeg spørre hvilke hudpleieprodukter du sverger til? :) Er det en spesiell serie du holder deg til?

Skrevet

Acticlear fra Elixir hjelper meg. Den brenner litt i begynnelsen, så begynn litt og litt.

Anonymkode: 99b4a...afd

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Jeg har en svært sensitiv hud med rødhet. Har prøvd mye forskjellig for sensitiv hud. Kan anbefale deg Paulas choice sin «calm» serie. Synes produktene virker fuktighetsgivende, beroligende og demper rødhet. Du får kjøpt serien på www.skincity.no. Der kan du også snakke med hudterapeuter som kan gi deg råd og hjelp 🙂 

Her er noen produkter fra serien du kan lese mer om: 

https://www.paulaschoice.com/calm-redness-relief-moisturizer-for-normal-to-dry-skin/9140.html

https://www.skincity.com/no/paulas-choice/calm-restoring-moisturizer-normal-to-dry-60ml

Anonymkode: 3d27c...a66

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvilke hudpleieprodukter du sverger til? :) Er det en spesiell serie du holder deg til?

Holder meg til cerave. Var det hudlegen anbefalte og det har holdt huden min rolig fin. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...