AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Huseieren - er støtt å stadig frekke. klager på katten og alt annet. går i postkassen min nå gjentatt ganger. hørte også noe han hadde sagt om kompisen min. Lettere sagt jager bort venninen min og spørr hva hun gjør her..... Føler dette ubehagelig. Anonymkode: ba531...830
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Man låser postkassen og begynner å se seg om etter et annet sted å bo. Anonymkode: d693d...38c 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 Finner et annet sted å bo. Anonymkode: f17a3...4a7
Svartfugl Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 På 11.9.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Huseieren - er støtt å stadig frekke. klager på katten og alt annet. går i postkassen min nå gjentatt ganger. hørte også noe han hadde sagt om kompisen min. Lettere sagt jager bort venninen min og spørr hva hun gjør her..... Føler dette ubehagelig. Anonymkode: ba531...830 Flytt om du kan. Det finnes seriøse huseiere.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Jeg håndterer dem med å ignorere og si til meg selv "ETT ÅR IGJEN NÅ, DETTE KLARER DU" til meg selv. Jeg har en huseier som egentlig ikke er noe fæl tror jeg, men som ikke helt har sosiale antenner. Han har blant annet låst seg inn to ganger uten advarsel. Første gangen hadde jeg nettopp kommet ut av dusjen, og smatt inn igjen på badet. Andre gangen var verre. Var sent på kvelden og jeg var dårlig. Lå i sengen naken (noe jeg alltid gjør, sover da ikke med klær) også hører jeg han banke på. Jeg lukker ikke opp. For i mine øyne så kan han ringe eller sende en melding hvis det er noe spesielt. Brått så hører jeg han låse seg inn, slå på lyset i gangen, og går inn i gangen mens han roper hallo. Fikk vite senere at han skulle hente en sikring som lå i gangen. Men altså. Jeg betaler ikke 10 000 i måneden for at huseieren bare skal banke på og ringe på og gå inn til alle døgnets tider. Hadde han ringt eller sendt en melding så hadde jo dette løst seg ved at jeg hadde hengt sikringen utenfor døren eller bare gitt den til han i døren når jeg var tilgjengelig. Må han inn? Må han banke på hver eneste dag bare for å informere meg om noe. Det er den mest slitsomme huseieren jeg noen gang har hatt. Anonymkode: b12e3...677 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå