Gå til innhold

Hvor mye koster popcorn på kino?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar alltid med egen poppa popcorn. Koster nesten 100kr for samme mengden på kino. Ikke vanskelig. 5 kr eller 70 kr liksom. 
Det er lov å ta med eget. 

Anonymkode: 0517f...d96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2020 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Tar alltid med egen poppa popcorn. Koster nesten 100kr for samme mengden på kino. Ikke vanskelig. 5 kr eller 70 kr liksom. 
Det er lov å ta med eget. 

Anonymkode: 0517f...d96

Det er ikke lov på kinoen i byen hvor jeg bor.

Anonymkode: 65bb9...6d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov på kinoen i byen hvor jeg bor.

Er nå bare å gjemme den i en sekk eller noe. 

Anonymkode: fabd5...a4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Er nå bare å gjemme den i en sekk eller noe. 

Anonymkode: fabd5...a4f

Joda, men det blir ikke mer lov av den grunn ;) Jeg går sjelden på kino, så jeg unner meg litt fra kinokiosken de få gangene jeg gjør. Om ikke annet, så en kopp kaffe. Jeg går jo på kino for å se film, ikke for å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært på den kinoen, så ingen hjelp å få hos meg. Likevel lar jeg det ikke hindre meg fra litt generelt kinobabbel. 😁

Jeg har alltid pleid å ha med egen kinosnacks her jeg bor. Det er ingen spesifikke regler mot det, og den eneste sukkerfri drikken de tilbød var vann og cola light (pføy!). Pleide å pakke snacks fra bråkete poser over i brødposer i myk plast e.l. før jeg dro hjemmefra for å ikke drive folk rundt meg i salen til vanvidd. Etter hvert utvidet de drikketilbudet, så da kjøpte jeg av og til en popcornmeny. Nå etter covid har jeg vært på kino et par ganger, og jeg har valgt å kjøpe all snacksen min i kinokiosken. Tror de trenger all inntekt de kan få. Det har ikke vært mange andre i salen de gangene jeg har vært der heller. 

Når vi en gang kommer tilbake til normalt fulle saler blir jeg nok å ta med mer hjemmefra igjen, for jeg er nå egentlig ikke så glad i popcorn. 😅

Anonymkode: 6fe38...ddf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...