AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Del Skrevet 11. september 2020 Rett og slett sjokkert. De eier ikke et snev av respekt, høflighet og hvert fall ikke "pride in their job". Hva enn dere gjør, sjekk ut andre byråer før dere tenker på disse. Jeg ble satt i en vanskelig situasjon pga av at de ikke kan jobben sin. Her gjør de en dårlig jobb og drar etter 40 min hvor du må stå å vaske for det er ikke tid eller mulighet til at de skal fikse opp i noe innen 48 timer. De visste at det skulle males og måtte derfor vaskes på den dagen. Her rant det vann ifra stikkontakt og de hadde bare skyvd støv osv inn mot veggene. De skulle komme tilbake til meg men det skjedde aldri. Er en svært opptatt person, så dette er bare forferdelig. Anonymkode: 4bfb0...7ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Del Skrevet 11. september 2020 Min erfaring med dem er like dårlig. Jeg er funksjonshemmet og hadde hjemmehjelp gjennom CityMaid, betalt av kommunen. De gjorde så elendig jobb at jeg ble ordentlig sjokkert. Tråkket oppi nyoppredd seng med utesko på. Tømte en hel bøtte med vann utover parkettgulv. Vasket kjøkkenbenken med kluten de hadde brukt på badet. Osv, osv. Det var ingen ende på urensligheten deres. Anonymkode: 66740...25a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg har brukt de mye, og er egentlig fornøyd med arbeidet deres. Ikke plettfritt men tilfredsstillende. Utfordringen har vært avtalte tidspunkter. De har både kommet for sent og også på dager som ikke er avtalt. Litt dårlig kommunikasjon innad i bedriften vil jeg tro. Anonymkode: 3e3c3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Del Skrevet 11. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med dem er like dårlig. Jeg er funksjonshemmet og hadde hjemmehjelp gjennom CityMaid, betalt av kommunen. De gjorde så elendig jobb at jeg ble ordentlig sjokkert. Tråkket oppi nyoppredd seng med utesko på. Tømte en hel bøtte med vann utover parkettgulv. Vasket kjøkkenbenken med kluten de hadde brukt på badet. Osv, osv. Det var ingen ende på urensligheten deres. Anonymkode: 66740...25a Uff. Lei for å høre at du måtte være oppi noe sånt. Hun ene som kom var veldig uhøflig og kundeservice er bare sjokkerende dårlig. De bryr seg hvert fall ikke om kunden sin. Her skal man bare betale for dårlig utført jobb. Dette med stikkontakten er skummelt og skjønner ikke hvorfor de ikke gidder svare på det. Vi må nå bestille elektriker for å se på det. Alt for mange branner som starter i stikkontakter. Anonymkode: 4bfb0...7ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Del Skrevet 11. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett og slett sjokkert. De eier ikke et snev av respekt, høflighet og hvert fall ikke "pride in their job". Hva enn dere gjør, sjekk ut andre byråer før dere tenker på disse. Jeg ble satt i en vanskelig situasjon pga av at de ikke kan jobben sin. Her gjør de en dårlig jobb og drar etter 40 min hvor du må stå å vaske for det er ikke tid eller mulighet til at de skal fikse opp i noe innen 48 timer. De visste at det skulle males og måtte derfor vaskes på den dagen. Her rant det vann ifra stikkontakt og de hadde bare skyvd støv osv inn mot veggene. De skulle komme tilbake til meg men det skjedde aldri. Er en svært opptatt person, så dette er bare forferdelig. Anonymkode: 4bfb0...7ef Sa du ikke noe da de gjorde seg klare til å gå? Anonymkode: 71055...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #6 Del Skrevet 11. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa du ikke noe da de gjorde seg klare til å gå? Anonymkode: 71055...5a3 Jeg måtte sjekke når de hadde gått, og vannet som rant ifra stikkontakten kom like etter de hadde gått. Anonymkode: 4bfb0...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #7 Del Skrevet 11. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte sjekke når de hadde gått, og vannet som rant ifra stikkontakten kom like etter de hadde gått. Anonymkode: 4bfb0...7ef Men ingen er ferdig med å vaske på 40 min med mindre det er en hybel vel? Anonymkode: 71055...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #8 Del Skrevet 11. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ingen er ferdig med å vaske på 40 min med mindre det er en hybel vel? Anonymkode: 71055...5a3 Er en hybel. Har man 20 min til overs så kan man gå over og sjekke om alt ser bra ut. Er hvert fall det som burde gjøres, og er noe som er normalt å gjøre. Dette er første gang jeg har leid inn noen til å vaske, men hadde ikke mulighet selv da noe oppstod. De kom 11:05 og dro 11:45 Anonymkode: 4bfb0...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 11. september 2020 #9 Del Skrevet 11. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med dem er like dårlig. Jeg er funksjonshemmet og hadde hjemmehjelp gjennom CityMaid, betalt av kommunen. De gjorde så elendig jobb at jeg ble ordentlig sjokkert. Tråkket oppi nyoppredd seng med utesko på. Tømte en hel bøtte med vann utover parkettgulv. Vasket kjøkkenbenken med kluten de hadde brukt på badet. Osv, osv. Det var ingen ende på urensligheten deres. Anonymkode: 66740...25a For noen griser😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #10 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg har brukt dem til utvask av to leiligheter og har vært veldig fornøyd. Men jeg tror de har egne team som bare driver med det. Anonymkode: e4041...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå