AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Del Skrevet 11. september 2020 Noen som har erfaring med huske som henges på døra? Tenker det blir mye kræsjing.. Anonymkode: 0bd8d...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. september 2020 #2 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg hang min i taket på gjesterommet. Der var det god plass. Man husker ikke så langt avgårde, såfremt penis ikke er kjempelaaaaang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Del Skrevet 11. september 2020 3 minutter siden, Dævendøtte skrev: Man husker ikke så langt avgårde, såfremt penis ikke er kjempelaaaaang 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 0bd8d...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. september 2020 #4 Del Skrevet 11. september 2020 10 minutter siden, Dævendøtte skrev: Man husker ikke så langt avgårde, såfremt penis ikke er kjempelaaaaang Ja den krever litt slaglengde😂 den ble mest brukt for gøy, det var en som kunne henges i dørkarmen... men det finnes en lav stol laget av gummistrikk, ser det er flere som bruker den kombinert med en sugekoppdildo i gulvet, da er det bare å jompe opp og ned med hjelp av strikket... Forøvrig deilig og god trening for knebøy og nytelse på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Del Skrevet 11. september 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja den krever litt slaglengde😂 den ble mest brukt for gøy, det var en som kunne henges i dørkarmen... men det finnes en lav stol laget av gummistrikk, ser det er flere som bruker den kombinert med en sugekoppdildo i gulvet, da er det bare å jompe opp og ned med hjelp av strikket... Forøvrig deilig og god trening for knebøy og nytelse på samme tid. Bare sett noen som henges over dørbladet når døra er igjen, da ser jeg for meg man dunker inn i døra hele tiden.. Lav stol laget av gummistrikk, det hørtes merkelig ut da jeg ser for meg små tynne brune gummistrikk😂 Anonymkode: 0bd8d...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. september 2020 #6 Del Skrevet 11. september 2020 21 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja den krever litt slaglengde😂 den ble mest brukt for gøy, det var en som kunne henges i dørkarmen... men det finnes en lav stol laget av gummistrikk, ser det er flere som bruker den kombinert med en sugekoppdildo i gulvet, da er det bare å jompe opp og ned med hjelp av strikket... Forøvrig deilig og god trening for knebøy og nytelse på samme tid. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. september 2020 #7 Del Skrevet 11. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare sett noen som henges over dørbladet når døra er igjen, da ser jeg for meg man dunker inn i døra hele tiden.. Lav stol laget av gummistrikk, det hørtes merkelig ut da jeg ser for meg små tynne brune gummistrikk😂 Anonymkode: 0bd8d...7f2 Den over dørbladet er litt tøft for dørhengslene, og det blir litt rabalder mot dørbladet ja, da er det bedre med en fritthengende... Her er stolen, regner med du skjønner bruken? Pipedream Fetish Fantasy The Incredible Sex Stool with Free Love Mask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå