Gå til innhold

Positiv konsekvens av koronaviruset - ingen julebord på mange arbeidsplasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da slipper man de evinnelige greiene med grisefyll, utroskap, trakassering og skader. Jeg håper at denne "tradisjonen" avvikles etter hvert av seg selv. Så noe positivt har kommet ut av denne pandemien.

Anonymkode: bc665...e24

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da slipper man de evinnelige greiene med grisefyll, utroskap, trakassering og skader. Jeg håper at denne "tradisjonen" avvikles etter hvert av seg selv. Så noe positivt har kommet ut av denne pandemien.

Alle typer festlighet burde forbys slik situasjonen er nå. Selv feiringer innen familien bør slås hardt nedpå. Alle besøk må forbys inntil videre.

Anonymkode: 9fc6f...b5c

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvilken type jobb du har der folk oppfører seg slik. Har vært på mange julebord i forskjellige jobber, alle har vært god stemning, måteholden drikking og hyggelig. 

Anonymkode: 9d67c...2f8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvilken type jobb du har der folk oppfører seg slik. Har vært på mange julebord i forskjellige jobber, alle har vært god stemning, måteholden drikking og hyggelig. 

Jeg leser aviser. Hvert år så er det trakassering, fyll, spying og utroskap rundt omkring på julebord. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser aviser. Hvert år så er det trakassering, fyll, spying og utroskap rundt omkring på julebord. 

Jau. Avisene skriver også om damer som blir drept av partneren sin, eller mødre som blir drept av sine sønner. Det betyr ikke at alle mødre i Norge blir drept av sine sønner, eller alle koner av sine menn... avisene skriver om det som er ille og sjokkerende, siden folk som deg trykker på disse artiklene og blir sjokkert. 

• Liker 2
Skrevet

Positivt, både med tanke på fyll og metoo. Så kan bedriftene heller gi et bidrag til gode formål 🙂

Anonymkode: 34803...b0e

• Liker 1
Skrevet

Negativ konsekvens av få til ingen julebord er hoteller som går konkurs.

Anonymkode: 97014...4da

• Liker 1
  • Opprett ny...