Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Når jeg har bladd rundt i gamle tråder fra i fjor så ser jeg det er 2, 3 andre som leser tråden samtidig som meg? Er det fordi moderator ser trådene som leses å klikker seg inn der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... kan vel være andre også som leser i det gamle forumet... jeg kan ikke svare for de andre, men jeg holder meg som regel i det nye forumet.

• 15 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser du hvor mange som leser tråden?

Anonymkode: d46eb...993

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor ser du hvor mange som leser tråden?

Før så var det et felt nederst i de trådene vi er inne og leser i. I det feltet sto det hvilke brukernavn som var inne i trådene. Hvis noen hadde huket av for å være usynlig, kunne man ikke se brukernavnene deres. Mulig det sto "anonymbruker" på disse?

Anonymkode: 41e39...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Før så var det et felt nederst i de trådene vi er inne og leser i. I det feltet sto det hvilke brukernavn som var inne i trådene. Hvis noen hadde huket av for å være usynlig, kunne man ikke se brukernavnene deres. Mulig det sto "anonymbruker" på disse?

Anonymkode: 41e39...7c6

Skjønner...

Men hvorfor i all verden står det at @Tusenfryd ble med i 1970? o_o

AnonymBruker
Skrevet

Både Tusenfryd og hans/hennes eneste følger ble med 1. januar 1970 og forlot forumet 9. oktober 2009... 🤨🤨🤨

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Både Tusenfryd og hans/hennes eneste følger ble med 1. januar 1970 og forlot forumet 9. oktober 2009... 🤨🤨🤨

Anonymkode: d46eb...9932

Årsaken til at det står 1.januar 1970 er fordi de har brukt datatypen "timestamp". Den begynner på 0 i 1.januar 1970. Timestamp angis i milisekunder. 

Anonymkode: 787b8...2a7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...