AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Første programmet er sendt og jeg syns det var et mildt og snilt lite program. Liten hybel i bygård i oslo. Litt spøkelseskatter, en gjengangermann som ville ha alt som det var i gamle dager og en død kvinne som eide gården en gang. Håper de får fred fremover både de som gikk videre, de som blir igjen og kan bo der uten avbrudd i søvn og livsutfoldelse ellers. Hva syns du om siste program? Anonymkode: cf3f4...471 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva syns du om siste program? Anonymkode: cf3f4...471 Lilli Bendriss er helt rå. Utrolig hva den dama finner ut. Anonymkode: 67816...350 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Det var jo utrolig bra! Anonymkode: cb133...c00
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 Og episode to, wow! Hun treffer jo på alt jo, Lena Ranehag denne gangen. Anonymkode: cb133...c00 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Et fint interiørprogram der skøyeraktige eksibisjonister får vist frem huset sitt. Anonymkode: 3e445...d7c 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Et fint interiørprogram der skøyeraktige eksibisjonister får vist frem huset sitt. Anonymkode: 3e445...d7c Så du mener samtlige lyver? Har du noen gang sett på det? Må finnes enormt med store, ukjente skuespillertalenter i dette landet da... Anonymkode: cb133...c00 5
MiniMjau Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Et fint interiørprogram der skøyeraktige eksibisjonister får vist frem huset sitt. Anonymkode: 3e445...d7c Mye Carpe Diem i store bokstaver, trebokstaver og skrift på veggene. Det er derfor det spøker. Opprør mot denne utrolig Harry interiør-stilen. 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 På 11.9.2020 den 17.15, AnonymBruker skrev: Lilli Bendriss er helt rå. Utrolig hva den dama finner ut. Anonymkode: 67816...350 Hun har god fantasi Anonymkode: cc7e1...d90
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har god fantasi Anonymkode: cc7e1...d90 God butikk også. Hun tilbyr også vidre samtaler på sitt kontor, mot en pen sum penger 💸 Anonymkode: 40701...57f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: God butikk også. Hun tilbyr også vidre samtaler på sitt kontor, mot en pen sum penger 💸 Anonymkode: 40701...57f Hvordan vet du det? Anonymkode: 69b9d...436
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 På 25.9.2020 den 17.02, AnonymBruker skrev: Hun har god fantasi Anonymkode: cc7e1...d90 Du har ikke sett episoden. Anonymkode: cb133...c00
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #12 Skrevet 27. september 2020 Ok, litt off topic. Men! Har dere sett episoden fra Gjøvik?? Den gamle gården og DEN søppelhaugen bak uthuset! Er det mulig, hadde jeg vært spøkelse hadde jeg og terroeisert dem! Miljøsvin. Og viser frem den søppelhaugen hvor de bare pælmer malingsspann uten skam. Anonymkode: 11476...993 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #13 Skrevet 27. september 2020 På 25.9.2020 den 11.14, AnonymBruker skrev: Så du mener samtlige lyver? Har du noen gang sett på det? Må finnes enormt med store, ukjente skuespillertalenter i dette landet da... Anonymkode: cb133...c00 Og samtidig tier de helt stille om "løgnene og skuespilleriet" og lover å holde det for seg selv til evig tid? Ingen har noen gang stått frem og sagt at vi ble betalt og måtte skrive under kontrakt for å være med i programmet. Ikke en gang folk på fylla sier noe om det. Jeg har aldri hørt om noen i alle fall og derfor tror jeg på at det folk sier at de har opplevd, det har de opplevd. Staute norske folk stort sett hele gjengen og ikke en diger gjeng med lilla skjerf, dingeldangelørepynt og langt hår, og alternativt troende til litt av hvert der, med kanskje et par unntak igjennom alle disse årene. Jeg tror på åndenes makt. På 25.9.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev: God butikk også. Hun tilbyr også vidre samtaler på sitt kontor, mot en pen sum penger 💸 Anonymkode: 40701...57f Jeg hadde nok også sagt ja hvis folk ville ha mine tjenester og betalte nesten hva som helst for å få time hos meg. Hvis folk ikke vil betale, fordi de ikke tror på det hun gjør, ja så kommer de ikke til timene heller og altså ingen inntekt. Det må bety at hun gjør noe rett og folk betaler det det koster fordi de tror på hennes evner. Hun har dessuten en viss livsstil og da går det jo mye penger. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, litt off topic. Men! Har dere sett episoden fra Gjøvik?? Den gamle gården og DEN søppelhaugen bak uthuset! Er det mulig, hadde jeg vært spøkelse hadde jeg og terroeisert dem! Miljøsvin. Og viser frem den søppelhaugen hvor de bare pælmer malingsspann uten skam. Anonymkode: 11476...993 Det er faktisk ganske vanlig for mange mennesker å samle opp avfall og rot til en har fyllt opp "en stor tilhenger" som skal på søpla. Anonymkode: cf3f4...471 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Skrevet 27. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ganske vanlig for mange mennesker å samle opp avfall og rot til en har fyllt opp "en stor tilhenger" som skal på søpla. Anonymkode: cf3f4...471 Å kaste det bak huset i skogen? Fortsatt miljøsvin. dyr kan skade seg, tulle seg inn i plast. Det forsvarer du? Samle gjerne søppel, men på forsvarlig måte og ikke i naturen. Anonymkode: 11476...993 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #15 Skrevet 27. september 2020 På 25.9.2020 den 2.20, AnonymBruker skrev: Et fint interiørprogram der skøyeraktige eksibisjonister får vist frem huset sitt. Anonymkode: 3e445...d7c Tullprat. Anonymkode: 9c151...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #16 Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, litt off topic. Men! Har dere sett episoden fra Gjøvik?? Den gamle gården og DEN søppelhaugen bak uthuset! Er det mulig, hadde jeg vært spøkelse hadde jeg og terroeisert dem! Miljøsvin. Og viser frem den søppelhaugen hvor de bare pælmer malingsspann uten skam. Anonymkode: 11476...993 Nå må du roe ned miljøhysteriet bittelitt... Ganske normalt å ha en oppsamlingshaug etter oppussing før det kjøres bort. Anonymkode: 9c151...fbe 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #17 Skrevet 27. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og samtidig tier de helt stille om "løgnene og skuespilleriet" og lover å holde det for seg selv til evig tid? Ingen har noen gang stått frem og sagt at vi ble betalt og måtte skrive under kontrakt for å være med i programmet. Ikke en gang folk på fylla sier noe om det. Jeg har aldri hørt om noen i alle fall og derfor tror jeg på at det folk sier at de har opplevd, det har de opplevd. Staute norske folk stort sett hele gjengen og ikke en diger gjeng med lilla skjerf, dingeldangelørepynt og langt hår, og alternativt troende til litt av hvert der, med kanskje et par unntak igjennom alle disse årene. Jeg tror på åndenes makt. Jeg hadde nok også sagt ja hvis folk ville ha mine tjenester og betalte nesten hva som helst for å få time hos meg. Hvis folk ikke vil betale, fordi de ikke tror på det hun gjør, ja så kommer de ikke til timene heller og altså ingen inntekt. Det må bety at hun gjør noe rett og folk betaler det det koster fordi de tror på hennes evner. Hun har dessuten en viss livsstil og da går det jo mye penger. Det er faktisk ganske vanlig for mange mennesker å samle opp avfall og rot til en har fyllt opp "en stor tilhenger" som skal på søpla. Anonymkode: cf3f4...471 En liten digresjon men jeg lo godt da jeg leste dette😅. Er akkurat sånn jeg ville beskrevet det også😅 Anonymkode: 69b9d...436
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #18 Skrevet 13. oktober 2020 På 27.9.2020 den 13.31, AnonymBruker skrev: Ok, litt off topic. Men! Har dere sett episoden fra Gjøvik?? Den gamle gården og DEN søppelhaugen bak uthuset! Er det mulig, hadde jeg vært spøkelse hadde jeg og terroeisert dem! Miljøsvin. Og viser frem den søppelhaugen hvor de bare pælmer malingsspann uten skam. Anonymkode: 11476...993 Jeg tenkte nett det samme! Det er jo fullstendig uansvarlig. De har unger, katter, hunder og kaniner som kan få dette i seg og ville dyr kan også skade seg på det. Helt idiotisk. Men gården var nydelig😍 Flytter de ut så flytter jeg gjerne inn! Anonymkode: 720b0...9c9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #19 Skrevet 13. oktober 2020 På 27.9.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev: Å kaste det bak huset i skogen? Fortsatt miljøsvin. dyr kan skade seg, tulle seg inn i plast. Det forsvarer du? Samle gjerne søppel, men på forsvarlig måte og ikke i naturen. Anonymkode: 11476...993 Tydeligvis er det en del folk som lever et helt annet "sivilisert og ryddig liv" og som ikke vet noe om annet liv enn det de selv er vant til. Man har ikke "kastet det bak huset i skogen", det oppbevares antagelig der til de har nok til å kjøre et stort lass på dynga. Dyr og unger skader seg da ikke. De må lære fra starten av at det der gjør du ikke, for da kan det gå galt og så øver de seg på det og unngår det. Har ingenting å gjøre med å være miljøsvin dette. Mange mennesker utover på landsbygda, som bor langt fra de store søppelplassene sentralt har litt av hvert lagret til senere bruk og selv om det kan se rotete og søppelaktig ut for utenforstående, så er det ikke sikkert at det er det. Jeg må smile litt av den veldige indignasjonen din, AB 993. Anonymkode: cf3f4...471
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #20 Skrevet 13. oktober 2020 På 11.9.2020 den 17.15, AnonymBruker skrev: Lilli Bendriss er helt rå. Utrolig hva den dama finner ut. Anonymkode: 67816...350 Synes egentlig hun er av de minst presise. Svenskedama, hun trønderdama og ei som hadde langt, rødt hår er de som har blown me away skikkelig. Og som har fått en skeptiker til å bli mer åpen til dette konseptet. Anonymkode: 07ec3...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå